کد خبر : 1264854 | 14 شهریور 1394 ساعت 14:25 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اتحادیه بازیکنان حرفه ای انگلیس:

چلسی به انبار بازیکنان جوان تبدیل شده است

گوردون تایلر، رئیس اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال عنوان کرد که چلسی با خریدن بازیکنان و قرض دادن آنها به دیگر تیم‌ها، در حال انبارسازی بازیکن است.

چلسی به انبار بازیکنان جوان تبدیل شده است
به گزارش "ورزش سه"، چلسی تعداد 33 بازیکن را به دیگر باشگاه‌ها قرض داده که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود. بازیکنانی مثل خوان کوادرادو، مارکو فن خینگل و ویکتور موزس نیز جزء این 33 نفر هستند.

تایلر در این رابطه گفت:"با این همه بازیکن قرضی، شرایط کمی نگران کننده است. چلسی تقریبا یک انبار بازیکن است. این سوال پیش می‌آید که آیا این موضوع به رقابت‌ها صدمه وارد خواهد کرد یا نه. از دیدگاه یک بازیکن، می‌بینید که وقتی جایی برایشان در تیم اصلی نیست، دوست دارند به صورت قرضی به دیگر تیم‌ها بروند ولی چلسی تیمی است که آکادمی دارد بنابراین دلیل اینکه چرا این همه بازیکن با کیفیت در این تیم هستند مشخص است. بازکینان دوست دارند بازی کنند و سیستم قرضی به آنها این فرصت را می‌دهد. ولی بعضی این شرایط را رد می‌کنند زیرا تیم‌هایی هستند که خواهان خرید دائمی آنها با حقوقی بالا هستند که این یک گزینه جذاب تر است. بنابراین بهترین تیم‌ها برنده این رقابت نمی‌شوند بلکه تیمی برنده است که رابطه بهتری با تیم‌های بزرگ دارد. چیزی نیست که بخواهیم درباره آن هشدار بدهیم. ولی چیزی هم نیست که از آن به راحتی بگذریم زیرا بازیکنان فوق‌العاده زیادی عضو چلسی هستند."

دیدگاه‌ها