کد خبر : 1264859 | 14 شهریور 1394 ساعت 14:30 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترین‌های هفته چهارم دسته اول لیگ آزادگان

پرونده هفته چهارم رقابت های دسته اول لیگ آزادگان با پیروزی تیم های پیکان ، نساجی ، فجرسپاسی ، داماش و شکست نفت مسجد سلیمان ، مس کرمان خونه به خونه بابل بسته شد.

ترین‌های هفته چهارم دسته اول لیگ آزادگان
به گزارش "ورزش سه" ، عصر روز جمعه با برگزاری 10 دیدار هفته چهارم رقابت های دسته اول لیگ آزادگان با سه تساوی ، هفت نتیجه 0-1 و ثبت 19 گل تمام شد. در این مقال مطابق هفته های گذشته نگاهی می اندازیم به ترین های هفته چهارم.

استقبال 9 هزار لرستانی برای تماشای بازی خیبر با مس که همگی عاشق و طرفدار خیبر بودند علاوه بر اینکه امتیازی مثبت برای خیبر محسوب می شود به موازات آن مسئولیت این تیم به ویژه مسئولان خیبر را دو چندان می کند تا نگاه ویژه ایی به تیم داشته باشند.

تیم هفته : نساجی
نساجی اولین برد خود را با شکست دادن خونه به خونه بابل در داربی مازندران بازی به دست آورد. تیم های داماش ، فجرسپاسی و ایران جوان که برابر حریفان خود برنده شدند و پیکان که نفت را در مسجد سلیمان مغلوب کرد می توانستند تیم هفته باشند ولی پیروزی نساجی در دیدار حساس با خونه به خونه در حضور 15 هزار تماشاگر از اهمیت زیادی برخوردار بود و به همین دلیل نساجی لقب بهترین تیم هفته را به خود اختصاص داد.

سرمربی هفته : پائلو آلوز (نساجی)
پائلو آلوز ؛ مربی پرتغالی نساجی با پیروز کردن تیمش در مصاف با خونه به خونه بابل که هدایت آن بر عهده اکبر میثاقیان است ، اولین پیروزی نساجی را در داربی مازندران رقم زد. نساجی با این برد تا رده دهم جدول صعود کرد. هر چند دیار دو تیم همانند سایر داربی های کشورمان جذابیت زیادی نداشت ولی با اینحال عملکرد آلوز که شناخت زیادی از فوتبال کشورمان ندارد در چیدمان بازیکنان و تعویض ها و تاکتیک بازی قابل قبول بود.

بازیکن هفته : فریبرز گرامی (نساجی)
فریبرز گرامی ؛ مدافع 28 ساله و ساروی در ثانیه های تلف شده مسابقه حساس نساجی با خونه به خونه با ضربه سر دروازه تیم بابلی را باز کرد و آتش به جان اکبر میثاقیان زد. گرامی در حالی دروازه خونه به خونه را گشود که هادی شکوری ؛ مدافع بلند قامت تیم حریف مراقبش بود تا سر نزند ولی این بازیکن بالاتر از مدافع سابق استقلال و با ضربه سر تنها گل بازی را به ثمر رساند و به لطف بازی خوب و این گل 3 امتیازی اش بازیکن هفته شود.

گلزن هفته : احسان پیرهادی (مس رفسنجان)
احسان پیرهادی تنها بازیکنی بود که در هفته چهارم بازی ها بیش از یک گل به ثمر رساند. بازیکت با انگیزه مس رفسنجان در دقایق 45 و 73 دو بار دروازه فولاد یزد را گشود. این بازیکن گل اولش را با یک ضربه برگردان و گل دومش را با شوتی دقیق و از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند ولی مسی ها قدر گل های احسان را ندانستند و در دقایق پایانی دروازه شان بازشد تا گل های این بایکن پرپر شود.

تماشگر هفته : تماشاگران نساجی
داربی مازندران که بین تیم های نساجی و خونه به خونه بابل در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد بیش از 15 هزار تماشاگر داشت که تقریباً تمامی آنها طرفدار نساجی بودند. تماشاگران در این بازی حساس از دقیقه اول تا سوت پایان بازی تیم نساجی را تشویق کردند و با حمایت خوبشان باعث شدند تا نساجی داربی را با پیروزی پشت سر بگذارد. تا هفته چهارم آمار بیشترین تماشاگر حاضر در ورزشگاه ها در قائمشهر و خرم آباد و در حدود 10 هزار نفر بود ولی حضور 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه وطنی این رکورد را شکست. استقبال تماشاگران از بازی های هفته چهارم خوب بود. به غیر از دیدار نفت مسجد سلیمان با پیکان که به دلیل محرومیت نفت در ورزشگاه خالی برگزار شد ، در سایر بازی ها ورزشگاه ها میبان تماشاگران بودند. ماشین سازی در رقابت با آلومینیوم حدود 7-6 هزار تبریزی را به ورزشگاه کشانده بود. دیدار فجرسپاسی با مس در حضور4 هزار تماشاگر برگزار شد. حدود 2 هزار رشتی دیدار داماش با شهرداری اردبیل را از نزدیک دیدند. در بوشهر برای تماشای بازی ایران جوان با پاس حدود 2 هزار نفر راهی ورزشگاه شده بودند.

دیدگاه‌ها