کد خبر : 1264874 | 14 شهریور 1394 ساعت 15:17 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای تایید پیشرفت والیبال ایران در 4 سال اخیر؛

در جام جهانی والیبال باید چندم شد؟

مسولان تیم ملی والیبال قول بازی خوب را داده اند و نیم نگاهی هم به سهمیه کسب المپیک دارند و این در حالی است که تیم ولاسکو در دوره گذشته این رقابت ها از 11 بازی 5 برد را در کارنامه داشت.

در جام جهانی والیبال باید چندم شد؟
به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال ایران از روز سه شنبه هفته جاری مسابقات خود در جام‌جهانی والیبال را آغاز خواهد کرد و در اولین دیدار خود به مصاف آرژانتین خواهد رفت. این سومین حضور ایران در جام‌جهانی والیبال است که آخرین آن به دور گذشته این رقابت ها بازمی گردد که تیم والیبال کشورمان تحت هدایت خولیو ولاسکو به یکی از شگفتی سازان این رقابت ها تبدیل شده بود.

ایران در آن رقابت ها توانست در اولین دیدار ژاپن میزبان را شکست دهد و برای اولین بار تیم هایی چون صربستان، لهستان، آرژانتین و مصر را از پیش رو بردارد و نمایش بسیار چشم نوازی در آن رقابت ها داشت. ایران در جام‌جهانی 2011 عنوان نهمی مسابقات را کسب کرد اما اگر با قوانین جدید آن مسابقات برگزار می‌ شد، شاید ایران تا رتبه هفتمی هم پیش می‌ رفت. چراکه شاگردان ولاسکو در آن مسابقات با 5 برد از نظر تعداد پیروزی در مسابقات با تیم هفتم برابر بودند. این موضوع در حالی بود که تیم های ششم و پنجم، 6 و 7 پیروزی در کارنامه داشتند و این نشان می‌ دهد ایران در آن رقابت ها عملکردی نزدیک به تیم های تراز اول دنیا داشت.

حالا از روز سه شنبه ملی‌پوشان والیبال در این رقابت ها به میدان خواهند رفت و این قول را به مردم داده اند که نمایش خوبی از خود به اجرا بگذارند و در کنار این عملکرد مورد قبول نیم نگاهی هم به کسب سهمیه المپیک داشته باشند. حالا سوال اینجاست اگر ایران در این رقابت ها به چه عنوانی دست پیدا کند، عنوان قابل قبولی بوده است و نسبت به 4 سال پیش پیشرفتی در خود دیده.

دیدگاه‌ها