کد خبر : 1264884 | 14 شهریور 1394 ساعت 16:05 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

کلاس های مربیگری ایران و خارج از کشور فرقی ندارد

قربانی: نباید کار کرار به اینجا می‌کشید

مدافع سابق استقلال اعتقاد دارد که کرار از نظر فنی یکی از بهترین بازیکنان لیگ‌برتر است اما مشکل از باشگاه است که کارش به اینجا کشیده.

قربانی: نباید کار کرار به اینجا می‌کشید
پیروز قربانی به "ورزش سه" گفت که نمی‌ شود به جای مظلومی در مورد ماندن یا رفتن جاسم کرار اظهارنظر کرد.

* از وقتی که فوتبال را کنار گذاشته ای، فرصت شده که به کلاس های مربیگری بروی؟
ما منتظر هستیم که فدراسیون فوتبال تاریخ شروع کلاس ها را اعلام کند اما آنها هر روز امروز و فردا می‌ کنند. فکر می‌ کنم اواخر شهریور این کلاس ها برگزار شود و من هم حتما در آن شرکت می‌ کنم.
* قرار نیست مثل بازیکنان دیگر در خارج از ایران دوره مربیگری ببینی؟

نه، من اعتقادی به رفتن به کلاس های خارج از کشور ندارم چون در همه جا همان چیزی را تدریس می‌ کنند که در ایران این کار انجام می‌ شود. حالا شاید در شاخ و برگ ها کمی فرق داشته باشد اما کلیت همان است. البته من کسانی که به خارج از کشور می‌ روند را نفی نمی‌ کنم.

* تو هم مثل استقلالی های سابق رویایت حضور در این تیم است؟
من هیچ هدفی ندارم. اول باید به کلاس ها بروم و ببینم آیا مربی شدن کار من هست یا نه و بعدا در این باره هدفگذاری می‌ کنم. مربیگری با بازیگری زمین تا آسمان فرق می‌ کند و من در حال حاضر در عرصه مربیگری کوچکترین ادعایی ندارم.

* فرصت کرده ای که لیگ را ببینی؟
کامل نه؛ اما چند تا بازی را دیده ام.

* به نظرت استقلال این فصل چطور است؟
استقلال این فصل تیم جوانی است و من فکر می‌ کنم برای اینکه بخواهد برای قهرمانی یا مدعی بودن تلاش کند باید به آن فرصت داد.

* یعنی استقلال امسال شانس قهرمانی ندارد؟
شرایط را نمی‌ شود پیش‌بینی کرد اما استقلال امسال تیم جوانی دارد و به زمان نیاز دارد. ضمن اینکه با وجود تیم هایی مثل سپاهان و چند تیم دیگر که من تا به اینجای کار دیده ام، کار استقلال به این راحتی نیست.

* از ماجرای کرار خبر داری؟
بله، یک چیزهایی از طریق رسانه ها شنیده ام و می‌ دانم که او اردوی استقلال را ترک کرده است.

* فکر می‌ کنی باشگاه باید چه برخوردی با او بکند؟
من خودم به عنوان یک بازیکن می‌ گویم که کرار از نظر فنی بازیکن فوق العاده خوبی است و اگر سرحال باشد به تنهایی برای یک تیم کافی است. اما من نمی‌ توانم در مورد رفتن یا نرفتن او صحبت کنم چون تصمیم با کادرفنی است و او است که شرایط تیم را بهتر می‌ داند. با این حال من فکر می‌ کنم که نباید کاری می‌ کردیم که کار به اینجا می‌ کشید و باید طوری با کرار رفتار می‌ کردیم که جرأت نمی‌ کرد چنین رفتارهایی را انجام بدهد.

* تو اگر جای مظلومی بودی کرار را نگه می‌ داشتی؟
من اگر حرفی بزنم 2 قدم جلوتر از خودم را دیده ام اما آقای مظلومی شرایط تیمش در سراسر فصل را می‌ بیند. بنابراین این دیگر دست من نیست که بگویم کرار برود یا نرود.

دیدگاه‌ها