کد خبر : 1264885 | 14 شهریور 1394 ساعت 16:08 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

زوج طارمی و آزمون بعد از سالها امیدبخش بود

محصص: تیم ملی را از این به بعد تهاجمی ببینید

مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون معتقد است که از این بعد تیم ملی را باید هجومی ببینیم.

محصص: تیم ملی را از این به بعد تهاجمی ببینید
محصص در گفت و گوبا خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من فکر می کنم که تیم ملی ایران در بازی با گوام شروع تازه ای داشت و زوج سردار آزمون و مهدی طارمی می توانند سالها در خط حمله موفق باشند.

هر چند که قوچان نژاد و جهانبخش هم در خط حمله تیم ملی هستند ولی فکر می کنم زوج طارمی و آزمون می تواند بعد از سالها ترکیب خوبی را در تیم ملی به وجود بیاورند.

او ادامه داد: آنچه که ما از تیم ملی در بازی با گوام دیدیم خیلی با دیدار گذشته تیم ملی مقابل ترکمنستان تفاوت داشت. من معتقدم بعد از بازی های جام جهانی فرصت کمی تا دیدارهای آسیایی فاصله بود و آقای کی روش نتوانست تغییرات لازم فنی و تاکتیکی را به وجود بیاورد.

وی افزود: ولی شما در بازی با گوام دیدید که ایران از تیم دفاعی جام جهانی به تیمی هجومی تبدیل شده بود. مطمئن باشید که در بازی با هند هم نمایش جدیدی را از ایران خواهید دید. البته هند تیم متوسطی است و ما نمی توانیم آن را ضعیف به حساب بیاوریم. من حضور بازیکنان جوان مثل ترابی، رضائیان و عالیشاه را در تیم ملی مثبت ارزیابی می کنم و فکر می کنم که همیشه در فوتبال باید منتظر وقابع غیره منتظره باشیم.

محصص در رابطه با ترکیب جدید تیم ملی، گفت: به عقیده من حضور بیرانوند جوان در دروازه ایران باعث شده بود که ما صاحب ضد حملات زیادی شویم چون او اوتهای دستی بلندی پرتاب می کند و همین مساله به قدرت هجومی تیم کمک می کرد. در خط میانی هم غفوری و رضائیان عملکرد قابل قبولی داشتند.

رییس کمیته فنی فدراسیون هم مثل بسیاری از کارشناسان معتقد است تا زمانی که ایران با تیمهایی مثل استرالیا، هند و گوام بازی نکند،محک نمی خورد. او در این مورد گفت: من هم با این حرف موافقم که دیدار دوستانه ایران مقابل ژاپن بیشتر از بازی های رسمی با گوام و هند می تواند عیار ایران را مشخص کند. ما بیشتر از دو سال تا جام جهانی 2018 فاصله داریم و این زمانی برای ما کافی است تاهمین بازیکنان جوان بتوانند میدانهای آسیایی و اروپایی ببیند و با تجربه خوبی به این رقابتها راه پیدا کنند.

محصص در پایان گفت تنها تیمی که ممکن است ما را اذیت کند. بازی مقابل عمان در مسقط است. در کل این سه دیدار مقابل گوام هند و عمان زمان مناسبی برای هماهنگی میان بازیکنان جوان تیم ملی است و مطمئنا کی روش قصد دارد در تیم ملی تغییرات زیادی به وجود بیاورد.

دیدگاه‌ها