کد خبر : 1264895 | 14 شهریور 1394 ساعت 16:52 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما سرباز ها دوست داریم در تیم ملی باشیم

رحمانی: تراکتور بعد تعطیلات راه می افتد

بختیار رحمانی در آخرین اردوی تیم‌ملی به خاطر مشکلی که برای سربازها به وجود آمده حضور ندارد با این حال باز هم از چشم کی‌روش دور نمانده و تعریف های او را به همراه دارد.

رحمانی: تراکتور بعد تعطیلات راه می افتد
به گزارش "ورزش سه"، هافبک طراح حال حاضر تراکتورسازی تبریز که دوران سربازی اش را در این تیم سپری می‌ کند، می‌ گوید باز هم به دنبال اثبات خود است تا در اردوهای بعدی تیم‌ملی حضور داشته باشد.

امیدوارم از روند بدمان فاصله بگیریم
شرایط تراکتور خوب است و واقعیت امر این است که چند هفته ای بتوانیم در بازی های بعد از تعطیلات نتایج خوبی بگیریم. تیم مان بهتر شده و انشاالله نتایجمان نیز قابل قبول باشد. در سه، چهار روز اخیر بسیار فشرده بدنسازی و تمرین کردیم. آقای تونی از امروز به ما استراحت داده خدا را شکر بدن هایمان در وضعیت خوبی قرار دارد، امیدوارم بتوانیم از آن روند بدمان در بیاییم و از این به بعد نتایج بسیار خوبی بگیریم و بازی های زیبایی به نمایش بگذاریم.

کی‌روش شاهد تمام عملکردهای من بوده
من واقعا از آقای کی‌روش تشکر می‌ کنم خود کی‌روش شاهد من بوده است که چقدر قبل از مصدومیت تلاش کردم. به امید خدا انشاالله خوب کار کنم و به تیم‌ملی برگردم. کی‌روش آدم بسیار بزرگی است و این مساله را به دلیل اینکه از من تعریف کرده نمی‌ گویم. همیشه آرزوی موفقیت برای او دارم سرمربی تیم‌ملی شاهد است که من همیشه زحمت کشیده ام، وظیفه هر بازیکنی است که تلاش و برای تیم‌ مملکتش خوب کار کند. طبیعتا ما سربازها نیز دوست داریم در خدمت تیم‌ملی باشیم. کی‌روش همه عملکردهای من را قبل از جام‌جهانی در بازی های دوستانه و تمرینات دیده است و او به خوبی من را می‌ شناسد. درست است که مدتی از شرایط مسابقه دور بوده ام اما مهم ذهنیت خوبی است که کی‌روش از قبل نسبت به من دارد. البته من الان هم تلاش خودم را می‌ کنم تا بهترین باشم.

بدون شک فیکس خواهم شد
وقتی از شماره 11 تراکتورسازی سوال شد که بعد از تعطیلات و شروع مجدد لیگ به عنوان یار ثابت تراکتور به میدان خواهد رفت یا خیر گفت: بدون شک! انشاالله که همین طور است.

بختیار رحمانی در آمادگی کامل قرار دارد!
من قبول دارم که در حملات کم تعداد هستیم انشاالله از اولین بازی مجددمان بهتر می‌ شویم و همه چیز درست می‌ شود. در دیدارهای قبلی من کم بازی کرده ام. من و آقای تونی به این مساله رسیده ایم که شخص بختیار رحمانی در آمادگی کامل قرار دارد و به شخصه می‌ توانم به تیم کمک کنم.

نمی‌ شود از رقیبان اصلی تراکتور نام برد
نمی‌ توانم به صورت دقیق به شما بگویم رقیبان اصلی تراکتورسازی چه تیم هایی هستند چون تعداد تیم هایی که در لیگ پانزدهم خوب کار می‌ کنند بسیار است مثل استقلال، پرسپولیس، نفت‌تهران و سپاهان که همگی تیم های خوبی هستند و همه رویشان شناخت دارند. امسال کار بسیار سختی در لیگ داریم، تیم هایی مثل پدیده مشهد و استقلال‌خوزستان هم دارند خوب کار می‌ کنند بنابراین هم تیم ها خوب هستند به همین خاطر ما باید بیشتر از این ها کار و تلاش کنیم تا به هدف دلخواهمان برسیم.

تونی باید حمایت شود
چیزی که در رابطه با تونی می‌ توانم بگویم این است که او مربی بسیار بزرگی است و باید در این شرایط سخت از او و خارجی های تیم حمایت شود تا بتوانند همه جوره به تراکتور کمک کنند.

دیدگاه‌ها