کد خبر : 1264903 | 14 شهریور 1394 ساعت 16:28 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

دل بوسکه: کاسیاس یک افسانه زنده است

کاسیاس امشب در برابر اسلوواکی، بازی 163 خود برای تیم ملی اسپانیا و نیز صدمین بازی خود به عنوان کاپیتان را جشن خواهد گرفت.

دل بوسکه: کاسیاس یک افسانه زنده است
به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا برای رسیدن به صدر جدول و اطمینان از صعود به یورو 2016، امشب در شهر اوویدو نیاز به پیروزی بر اسلوواکی صدرنشین دارد.

ویسنته دل بوسکه، سرمربی اسپانیا که در نشستی خبری شرکت کرده بود، در مورد ایکر کاسیاس گفت:" او امشب برای بار صدم بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو می بندد و امیدوارم برای او خوش یمن بوده و بهترین عملکرد را نیز داشته باشد. ایکر یک افسانه زنده است و هنوز در این فوتبال، مهره موثر و قابل اتکایی است."

دل بوسکه در مورد وضعیت داوید دخیا نیز گفت:" وضعیت او را همه می دانند. بازهم تاکید می کنم که اگر او در یونایتد بازی نکند، شانسی برای حضور در تیم ملی نخواهد داشت."

سرمربی اسپانیا در مورد شرایط بد ویکتور والدس در منچستریونایتد نیز گفت:" مدت هاست که به او و شرایطش فکر می کنم. دعوت از او به تیم ملی با توجه به وضعیتش، کمی شجاعت می خواست. حضور در تیم ملی علاوه بر تلاش و ممارست، شخصیت خاصی را نیز می طلبد. والدس این شخصیت را دارد. با یک والدس آماده، مجموعه قدرتمندتری خواهیم داشت. از رفتار حرفه ای و اراده اش، زمانیکه ذخیره کاسیاس و رینا بود لذت می بردم."

دیدگاه‌ها