کد خبر : 1264909 | 14 شهریور 1394 ساعت 17:51 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسپورت

اینیستا: بارسا میتواند از قهرمانی اروپایش دفاع کند

بارسلونا فصل گذشته توانست برای دومین بار در تاریخ، فاتح سه گانه شده و از این نظر صاحب رکوردی جدید در دنیای فوتبال شود.

اینیستا: بارسا میتواند از قهرمانی اروپایش دفاع کند
به گزارش "ورزش سه"، از نیمه های فصل گذشته بود که اوجگیری بارسلونا شروع شد و با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان، فصل، به شکل باشکوهی برای این تیم به اتمام رسید. آنها با نتیجه 3-1 بر یوونتوس غلبه کرده و برای پنجمین بار قهرمان اروپا شدند. حالا بارسا یک هدف دیگر را نیز دنیال می کند و آن، تکرار این عنوان قهرمانی است؛ درحالیکه تاکنون هیچ باشگاهی نتوانسته دو سال متوالی، قهرمان چمپیونزلیگ شود.

آندرس اینیستا در مصاحبه با نشریه اسپورت، در همین رابطه گفت:" این یک چالش بسیار دشوار است اما هدف اصلی ما در این فصل، تکرار عنوان قهرمانی اروپاست. تاکنون تیمی نتوانسته از عنوان قهرمانی اش دفاع کند و ما قصد داریم این رکورد را تصاحب کنیم.
دو بار دیگر در سال های 2010 و 2012 این شانس را داشتیم اما موفق نشدیم اما امسال سعیمان را خواهیم کرد. با این تیم برنده و بازیکنانی که داریم، من به این مساله امیدوارم.
در بارسلونا سطح توقعات همیشه بالاست و هر ساله از این تیم توقع قهرمانی می رود؛ امسال هم مستثنی نیست. فاصله بین برد و باخت اندک است و تجربه فصل قبل کمک خوبی برای ما خواهد بود. فکر می کنم امسال هم فصل بزرگی در انتظارمان باشد."

دیدگاه‌ها