کد خبر : 1264912 | 14 شهریور 1394 ساعت 18:00 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری‌زاده: فولاد هنوز هم می‌تواند مدعی‌باشد

بازیکن اسبق تیم‌ملی از نمایش شاگردان کی روش مقابل گوام نسبتا راضی است .

بختیاری‌زاده: فولاد هنوز هم می‌تواند مدعی‌باشد
به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری‌زاده در مورد پیروزی 6 بر صفر ایران مقابل گوام گفت: بازی بسیار خوبی بود، بچه ها هم خوب بازی کردند و هم خوب گل زدند و ما شاهد کارهای ترکیبی بودیم و تیم‌ملی شکل و شمایل خوبی داشت. معمولا تیم هایی که از حریفشان در سطح بسیار ضعیف تری قرار دارند، عقب می‌ کشند و حریفشان نمی‌ تواند بازی خودش را ارائه بدهد چون اینگونه تیم ها خودشان را از قبل بازنده می‌ دانند ولی بچه های تیم‌ملی منظم بازی کردند فوتبال خوبی ارائه دادند .البته ما چند سال پیش 19 گل به گوام زدیم و در واقع این بازی ای که انجام دادیم با آن دیدار قابل مقایسه نبود ولی باز هم زدن 6 گل امیدوارکننده بود.

وی در مورد بررسی عملکرد تیم ها در لیگ در 5 هفته سپری شده نظرش را اینگونه بیان کرد: 70، 80 درصد بازی ها را دیده ام. لیگ امسال ما شرایط متفاوتی دارند. تعدادی از تیم ها کارشان را دیر شروع کرده اند و تا هفته های پایانی قبل از شروع لیگ پانزدهم تکلیف مدیرعامل و بازیکنانشان معلوم نبود و خودشان هر طور شده برای شرکت در لیگ آماده کردند. یکسری تیم ها در میانه جدول قرار دارند و یکسری تیم ها هر ساله مدعی هستند و بالای جدول قرار دارند آن تیم ها منسجم و قوی و دارای نظم و انضباط هستند و قطعا چنین باشگاه موفقی حرفه ای تر از بقیه تیم ها هستند. مثل سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتور و نفت‌تهران. بحث استقلال و پرسپولیس هم که با سایر تیم ها جداست. البته پرسپولیس دچار مشکلات مالی شده است برای تیم بزرگ لیگ کشور ما با این قدمتی که دارد بد است که دغدغه مالی داشته باشد.

بختیاری‌زاده در پایان در مورد شرایط فولادخوزستان به صورت جداگانه اضافه کرد: فولاد به دور از انتظار ظاهر شده و من پیش از فصل این پیش‌بینی را می‌ کردم و ناامید بودم. وقتی تیمی قصد عرض اندام کردن دارد باید بازیکنان با کیفیتی را جذب کند. البته قصد تخریب بازیکنان حال حاضر فولاد را ندارم، تیمی که هر سال برای قهرمانی می‌ جنگد قطعا باید خریدهای مناسبی داشته باشد مخصوصا فولادی که بازیکنان با کیفیتی را به دلیل محرومیت و مشکلات خدمت سربازی و یا به هر دلیلی از دست داده است مثل بختیار رحمانی و سروش رفیعی که به تراکتور رفته اند تا سربازی شان را بگذرانند. فولاد دو خارجی بسیار خوب داشت که به تیم های دیگر رفته اند و همه این ها عوامل اصلی بد کار کردن فولاد است هر چند فولاد هنوز هم این شانس را دارد که مدعی باشد.

دیدگاه‌ها