کد خبر : 1264916 | 14 شهریور 1394 ساعت 18:18 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

تونی احتیاجی به اثبات شدن ندارد

ایران‌پوریان:نمی‌خواهم آرامش تراکتور به هم بریزد

کاپیتان تراکتورسازی تبریز می گوید بارها به مشکلات تراکتورسازی و عدم نتیجه گیری اشاره کرده است ولی آنها را به دست فراموشی می‌ سپارند و به روزهای آتی فکر می‌ کند.

ایران‌پوریان:نمی‌خواهم آرامش تراکتور به هم بریزد
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: بعد از 3 روز تعطیلی که به ما داده بودند، تمرینات پرفشارمان را ادامه دادیم، امروز هم در استخر یک جلسه ریکاوری داشتیم و از فردا مجددا تمریناتمان آغاز می‌شود.

او در مورد اینکه آیا هواداران شاهد تراکتوری متفاوت بعد از تعطیلات خواهند بود یا خیر ادامه داد: شک نکنید بعد از تعطیلات هماهنگ تر و منسجم تر نسبت به 5 هفته اول خواهیم بود. اگر هم برای نتیجه نگرفتن مان در هفته های ابتدایی لیگ دلیل می‌ آوردیم، بهانه نبود. همه چیز دست به دست هم داد تا آنطور که می‌ خواهیم نتیجه نگیریم. من نمی‌ خواهم درباره خیلی از مشکلات صحبت کنم زیرا نمی‌ خواهم آرامش تیم به هم بریزد اما در کل الان شرایط بهتر شده و تراکتور متفاوتی را بعد از تعطیلات خواهید دید.

کاپیتان سرخپوشان تبریز در مورد بحثی که مبنی بر کم کاری سربازها و بازیکنان خارجی راه افتاده نظرش را اینگونه بیان کرد: شما می‌ دانید که همه سربازهای ما تمام سعی و تلاششان را کردند ولی باید به آنها حق داد زیرا 9 ماه بازی نکردند و زمان می‌ برد به شرایط ایده آل برسند مطمئن باشید که منسجم تری خواهیم شد و بازیکنان خیلی زود به یکدیگر به شناخت می‌ رسند. خارجی هایمان نیز همین طور.

دفاع راست باتجربه تراکتورسازی در مورد اینکه به نظرش تا چه زمانی باید از تونی حمایت کرد گفت: آقای تونی نیازی به ثابت کردن خودش ندارد. او 3 بار نایب قهرمان لیگ شده و این کار از پس هر مربی برنمی آید. نباید با 2 بازی و عدم نتیجه گیری به مربی فشار آورد. الان هجمه زیاد شده ولی همگی باید این را بدانند که تونی مربی و انسان بزرگی است.

ایران‌پوریان در پایان در مورد دیدار با سپاهان در جام‌حذفی که آن را پیش رو دارند افزود: ما بازی سختی داریم، سپاهان بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند. ما با یک تیم بزرگ بازی بزرگی داریم. انشاالله که کمترین اشتباه را داشته باشیم و با دست پر از اصفهان برگردیم.

دیدگاه‌ها