کد خبر : 1264919 | 14 شهریور 1394 ساعت 18:28 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

داویدز: یوونتوس دیگر شانس اول قهرمانی نیست

ستاره هلندی سابق یوونتوس نسبت به آینده تیمش در فصل جاری چندان خوشبین نیست و یووه را شانس اول قهرمانی ایتالیا نمی داند.

داویدز: یوونتوس دیگر شانس اول قهرمانی نیست
به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب چهار عنوان قهرمانی متوالی در ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان در فصل گذشته، یوونتوس تغییرات زیادی را به خود دیده است. ته وز، پیرلو و ویدال، ستارگانی بودند که از این تیم جدا شدند و یوونتوس با ترکیبی متفاوت در فصل جدید به میدان رفته است. این تیم در دو بازی اول خود برابر اودینزه و رم، متحمل دو شکست تلخ شد.

ادگار داویدز، ستاره هلندی سابق یووه، در همین رابطه به گاتزتا دلو اسپورت گفت:"یوونتوس تیمی بود که چندین سال با ترکیبی مشخص و ثابت به میدان می رفت و هارمونی تاکتیکی اش به واسطه بازیکنانی که شناخت خوبی که از سبک بازی هم داشتند، بسیار بالا بود. پس از 4 تا 5 سال طبیعی است که در یک تیم، تغییراتی به وجود بیاید و در یوونتوس امسال، چنین اتفاقی را شاهد هستیم.

در این تیم بازیکنانی هستند که به زودی چهره خواهند شد و تنها به زمان نیاز دارند. مطمئنم که یوونتوس در آینده ای نزدیک، یک تیم برنده دیگر را خواهد ساخت اما تیمی متفاوت با 4 سال اخیر. همین فصل نیز به مرور، یوونتوس پیشرفت خواهد کرد اما معتقدم که این تیم امسال شانس اول قهرمانی نیست. دو شکست در ابتدای فصل، به خوبی تایید می کنند که یووه امسال کار دشواری پیش رو دارد.

این تیم بازیکنی چون ویدال را از دست داده که به اعتقاد من نباید از دست می داد.ویدال یک هافبک جنگنده در میانه میدان بود و خیلی خوب هم توپ گیری می کرد. بدون او، زور یوونتوس در میانه زمین کاهش پیدا کرده و بازیکنی نزدیک به کیفیت او هم در ترکیبش ندارد."

دیدگاه‌ها