کد خبر : 1264924 | 14 شهریور 1394 ساعت 19:38 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

آذرنیا: برنامه‌ریزی سازمان لیگ خوب بود

سرپرست گسترش فولاد خبر از شرایط خوب این تیم می‌ دهد و می‌ گوید بعد از اتمام تعطیلات قطعا همگان گسترش بهتری را خواهند دید.

آذرنیا: برنامه‌ریزی سازمان لیگ خوب بود
به گزارش "ورزش سه"، حسن آذرنیا در مورد اردوی که در سرعین پشت سر گذاشتند گفت: روز آخر اردویمان در سرعین که دیروز بود، بازی ای را با صبای قم در استادیوم تختی اردبیل برگزار کردیم. این بازی تدارکاتی بیشتر جنبه خیرخواهانه داشت و به نفع بیماران ام اس انجام گرفت. یک صندوق هم گذاشته بودیم تا هر کس هر چقدر که می‌ تواند و دوست دارد کمک کند. در کنار این کار خیرخواهانه بازی مفیدی نیز انجام شد که جا دارد از هیات فوتبال اردبیل تشکر کنم. خدا را شکر از شرایطی که در سرعین داشتیم راضی بودیم.

او در مورد فراز و نشیب گسترش فولاد در 5 هفته ای که گذشت ادامه داد: به نظر من گسترش جزو تیم هایی است که خوب فوتبال بازی می‌ کند، در 5 بازی ای که داشتیم به غیر از نیمه اول دیدار با تراکتور که قبول داریم خوب نبودیم، در سایر بازی ها عالی کار کردیم و دو بازی آخرمان را بردیم. امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند. جا دارد بگویم ما برای تیم‌ملی احترام زیادی قائلیم اما این وقفه ها زیاد جالب نیست. 20 روز تعطیل هستیم و 2 بازی انجام می‌ دهیم و دوباره لیگ تعطیل می‌ شود و در وقفه ای که ایجاد می‌ شود، دوباره بدنسازی کردن و حفظ انگیزه بازیکنان نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم ها سخت است.

آذرنیا در پایان افزود: امیدواریم طبق برنامه ای که باشگاه برای گسترش فولاد ریخته، هماهنگی لازم را داشته باشیم و حتی فراتر از هدف باشگاه عمل کنیم و در پایان فصل به یک رتبه قابل قبول برسیم.

دیدگاه‌ها