کد خبر : 1264931 | 14 شهریور 1394 ساعت 19:08 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی 3گله پرسپولیس در بازی تدارکاتی

اولین برد برانکو بدون مترجم

3 گل از کمال کامیابی نیا، بابک حاتمی و سید علی فاطمی پیروزی 3 گله قرمزپوشان مقابل تیم دسته سومی بهمن جوان را رقم زد.

اولین برد برانکو بدون مترجم
به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه تدارکاتی در ورزشگاه درفشی فر و با حضور کمتر از 100 تماشاچی برگزار شد و برانکو با ترکیبی شبیه به مسابقه تدارکاتی قبلی تیمش را به زمین فرستاد. سوشا مکانی، بابک حاتمی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، رضا خالقی فر، کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، علی علیپور، محسن مسلمان، هادی نوروزی و فرشاد احمدزاده بازیکنان پرسپولیس در این بازی بودند.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس امروز بدون مترجم روی نیمکت تیمش نشست و این مساله باعث شد که چندان نتواند با بازیکنان داخل زمین ارتباط برقرار کند. البته سطح بازی هم طوری نبود که چندان نیاز به توصیه های فنی بوده باشد بنابراین اغلب توصیه های از سوی دستیاران برانکو به بازیکنان می رسید.

* بازیکنان بهمن جوان در این بازی از داور بازی شکایت داشتند، جالب است که بدانید در بیشتر بازی های تدارکاتی پرسپولیس همین داور قضاوت می کند.

*گل او پرسپولیس در دقیقه 29 به ثمر رسید در این دقیقه مدافعان بهمن درمحوطه جریمه به روی هادی نوروزی مرتکب خطا شدند و داوربه سود پرسپولیس اعلام ضربه پنالتی کرد که کمال کامیابی نیا این توپ را به گل تبدیل کرد.

*گل دوم پرسپولیس از روی شوت سنگین بابک حاتمی و برخورد این توپ با مدافعان حریف بدست آمد.

*علی فاطمی گل سوم پرسپولیس را در دقیقه 72 به ثمر رساند دراین دقیقه محسن مسلمان با پاسی زیبا فاطمی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن از فرصت بدست آمده استفاده کرد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

*سوشا مکانی در نیمه دوم درحالی جای خود را به مرتضی قدیمی پوردروازه بان سوم پرسپولیس داد که ایمان صادقی دروازه بان دوم تیم بر روی نیمکت حاضر و نظاره گر بازی بود.

* حدود 60، 70 تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند که البته بازیکنان و خبرنگاران حاضر در درفشی فر
انتظار داشتند، تعداد آنها بیشتر باشد.

* عملکرد خوب محسن مسلمان جالب توجه بود. این بازیکن شاید توانسته باشد اندکی رضایت برانکو را جلب کند.

* محسن بنگر بعد از اینکه تعویض شد، با اجازه برانکو ورزشگاه را ترک کرد.

دیدگاه‌ها