کد خبر : 1264935 | 14 شهریور 1394 ساعت 19:18 | 172.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعجب ستاره تیم والیبال از دلخوی پرسپولیسی ها

شهرام‌ محمودی: از طریق سردار از طارمی تشکر کردم

بعد از اینکه سردار آزمون و مهدی طارمی شادی گل خود را به فرزند شهرام محمودی تقدیم کرد ند این ستاره والیبالیست در پیامی از هردو تشکر کرد.

شهرام‌ محمودی: از طریق سردار از طارمی تشکر کردم
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود موفق شد در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا با نتیجه مقتدرانه 6 بر صفر گوام را شکست دهد. این دیدار محل درخشش ستاره های فوتبال ایران بود که با نمایشی مطلوب، نتیجه ای قاطع را کسب کنند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از گلزنی شادی خود را تقدیم به پسر تازه متولد شده شهرام محمودی، ستاره تیم ملی والیبال تقدیم کرد و بعد از بازی او و مهدی طارمی در مصاحبه های خود این موضوع را متذکر شدند.

شهرام محمودی که هم اکنون در ژاپن و برای شرکت در جام جهانی والیبال به سر می برد در واکنش به این موضوع گفت: « من با سردار دوست هستم و به خاطر شادی بعد از گلش که خواست به من بچه دار شدنم و تولد پسرم را تبریک بگوید، از وی تشکر کردم. اما نمی دانم چرا برخی ها پیام های نامناسبی برای این تبریک من گذاشتند.

محمودی در ادامه می گوید : من خودم پرسپولیسی هستم و همه این موضوع را می دانند. شاید واکنش ها به خاطر این علت بوده که آقای طارمی هم در عکس بوده ومن حواسم به این مسئله نبود .ولی همه می انند که من یک پرسپولیسی دو اتشه هستم و چون با طارمی ارتباط نزدیکی نداشته ام پیغامی براش نگذاشتم.

محمودی در پایان مصاحبه می گوید : امیدوارم پرسپولیسی ها بدانند که من ی بعدا از سردار خواستم که از طرف من از طارمی تشکر کند.امیدوارم که گلزنی های او در تیم ملی ادامه داشته باشد .»

دیدگاه‌ها