کد خبر : 1264949 | 14 شهریور 1394 ساعت 20:33 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش:می‌خواهیم به صدرجدول گروه‌مان برسیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با تمرکز کامل به هند می‌رویم تا با کسب سه امتیاز به ایران برگردیم.

کی‌روش:می‌خواهیم به صدرجدول گروه‌مان برسیم
به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، کارلوس کی‌روش پیش از سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به هند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی ما دو نیمه داشت که نیمه اول آن دیدار ما با گوام و نیمه دومش با هند خواهد بود. ما با تمرکز کامل به هند می‌رویم تا با کسب سه امتیاز به ایران برگردیم.

وی مهمترین هدف تیمش را صدرنشینی در گروه D مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019 قبل از بازی با عمان خواند و افزود: می‌دانیم که عمان هم به گوام سفر می‌کند و بازی دشواری خواهد داشت، اما هدف من این است که تیمم را در شرایط خوبی قرار دهم، چون می‌خواهیم بعد از بازی با هند و کسب سه امتیاز به صدر جدول گروه‌مان برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه دیدار مقابل گوام تمام شده است، خاطر نشان کرد: بازی هند مقابل عمان را دیدم، اما این بازی هم دیگر تمام شده است. عمان بازی دشواری را مقابل هند برگزار کرد و مطمئناً اگر در 20 ثانیه اول موفق به گل زدن نمی‌شد اکنون داستان فرق می‌کرد.

کی‌روش در خاتمه تصریح کرد: مهمترین موضوع این است که تیم ما آماده شده است و سردار آزمون، وریا غفوری و سیدجلال حسینی به خوبی ریکاوری کرده‌اند. امیدواریم با این شرایط و آمادگی تمام بازیکنان به نتیجه خوبی برسیم.

دیدگاه‌ها