کد خبر : 1266131 | 19 شهریور 1394 ساعت 13:58 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانی‌مقدم: برنامه خاصی برای جام‌حذفی داریم

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: ما برای جام حذفی برنامه خاصی داریم و فرهاد کاظمی هم در تیم‌های مختلف در این مسابقات نتایج خوبی کسب کرده است.

کرمانی‌مقدم: برنامه خاصی برای جام‌حذفی داریم
فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و منطقه آزاد کیش در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی حاضر نشد و به جای او مرتضی کرمانی‌مقدم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فارس، وی در مورد شرایط راه‌آهن اظهار داشت: برای تیم‌هایی مثل کیش احترام خاصی قائل هستم چرا که با زحمت خود بالا می آیند و امتیاز تیمی را نمی‌خرند. زیاد آشنایی با این تیم نداریم اما شنیدیم که تیم خوبی است. می خواهیم اولین گلم را محکم برداریم.

وی در مورد اینکه فیلمی از این حریف به دستتان نرسیده گفت: فیلمی نداریم اما شناخت کمی داریم.

مربی راه‌آهن در مورد حضور در جام حذفی خاطرنشان کرد: شک نکنید فرهاد کاظمی با برنامه خاصی در جام حذفی پیش می رود. او توانسته با تیم های مخالف نتایج خوب کسب کند.

وی در مورد برنامه راه آهن در تعطیلات گفت: بعد از چند روز استراحت تمرینات خود را شروع کردیم و از لحاظ بدنی تیم بهتر از اول فصل شده است.

مربی راه‌آهن در مورد اینکه آیا سباستین با پدیده تمرین کرده بود و سپس راه‌آهن جذب کرد تصریح کرد: نمی دانم با پدیده تمرین کرد یاخیر اما هافبک نفوذی خوبی جذب کردیم و خیلی حرف برای گفتن دارد و مطمئن باشید در لیگ ایران جواب می دهد. بازیکنی است که هر چیزی بخواهی دارد.

کرمانی مقدم در مورد مصدومان و محرومان تیمش کفت: حسین کریمی مصدوم است و محروم هم نداریم.

دیدگاه‌ها