کد خبر : 1266195 | 19 شهریور 1394 ساعت 20:02 | 93.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک سنگ‌انداز 10 هزار خیبری را حیران کرد

نتایج هفته پنجم دسته اول لیگ آزادگان

در دومین روز از رقابت های دسته اول لیگ زادگان 8 بازی برگزار شد که در مهمترین بازی ها فجرسپاسی و شهرداری اردبیل به تساوی 2-2 رضایت دادند.

نتایج هفته پنجم دسته اول لیگ آزادگان
به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز و در دومین روز از هفته پنجم رقابت های دسته اول لیگ زادگان 8 بازی در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد.

در نخستین بازی امروز که یکی از مهمترین بازی های عفته پنجم بود تیم 9 نفره شهرداری اردبیل برابر فجرسپاسی به تساوی 2-2 دست یافت. خونه به خونه از سد پارسه عبور کرد. داماش در خانه مغلوب گیتی شد و دیدار تیم های خیبر و آلومینیوم به دلیل پرتاب سنگ نیمه تمام ماند.

روز گذشته و در اولین روز از بازی های هفته پنجم تیم پیکان با دو گل از سذ نساجی عبور کرد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

شهرداری اردبیل 2 –  فجر سپاسی 2 ؛ شهرداری 9 نفره هم نباخت
گل ها : روح اله نعمتی (56) و ابراهیم کوه افکن (86) برای شهرداری – سروش سعیدی (38 و 64 پنالتی) برای فجر

شهرداری چی های اردبیلی در حالیکه با اخراج دو بازیکن شان 9 نفره شده بودند و تا دقایق پایانی بازی 2-1 از حریف سرشناس خود عقب بودند ولی با اینحال با تعویض طلایی ربیعی توانستند گل تساوی را درون دروازه حریف جای داده و یک امتیاز خانگی کسب کنند. فجری ها با اینکه با تجربه و پرمهره نشان می دادند ولی با اینحال در جنگ های تن به تن عملکرد ضعیفی داشتند و به همین دلیل نتوانستند تیم 9 نفره شهرداری را مغلوب کنند.

فولاد یزد صفر – گل گهر سیرجان صفر ؛ دعوا و دیگر هیچ
دیدار سرد و کسل کننده تیم های فولاد و گل گهر در حالی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید که در سکوی ورزشگاه اندک تماشاگران دو تیم حسابی داغ کرده بودند تا جاییکه با هم درگیر شده و صحنه های زشتی را رقم زدند.

آلومینیوم اراک 1– مس رفسنجان صفر ؛ اولین برد پس از 450 دقیقه
گل  :  عماد میرجوان (32)
آلومینیوم اراک پس از 450 اولین برد خود را برابر تیم مس رفسنجان به دست آورد. عماد میرجوان گل 3 امتیازی اراکی ها را درون دروازه مس جای داد.

خونه به خونه بابل 2 – پارسه تهران صفر ؛ باخت پیوس به شاگردانش
گل ها :هادی خیری (11) و احمد موسوی (82)
 خونه به خونه بابل که برای فرار از قعر جدول نیاز به 3 امتیاز این دیدار داشت از همان شروع بازی دروازه حریف را به توپ بست تا اینکه در دقیقه 11 با ضربه آزاد هادی خیری به گل رسید. در نیمه دوم هادی شکوری یک ضربه پنالتی را از دست داد ولی احمد موسوی در دقایق پایانی دومین گل بابلی ها را به ثمر رساند تا فرشاد پیوس در مصاف با شگردان سابقش بازنده میدان باشد.

مس کرمان 3 – ایران جوان بوشهر 2 ؛ در جشنواره گل مس برنده شد
گل ها : احمد زنده روح (55 پنالتی و 92) و فرزاد حسین خانی (75) برای مس – امیر طهمورثی (46) و سلمان بهرامی (80) برای ایران جوان
ایران جوان تلاش زیادی کرد تا شاید بتواند از تیم متمول و پرمهره مس یک امتیاز به ارمغان ببرد ولی بازی خوب زنده روح و گلزنی این بازیکن در دقایق پایانی  مسابقه باعث شد تا دروازه بوشهری ها برای سومین بار باز شده و مغلوب مس شوند. دو تیم بازی زیبا و پرگلی را در گرمای کرمان به نمایش گذاشتند.

داماش گیلان 1 – گیتی پسند اصفهان 2 ؛ استراتژی جهانپور شکست خورد
گل ها : حسن نجفی (21) برای داماش – حمید کاظمی (2) و مرتضی عزیز محمدی (9) برای گیتی پسند
گیتی پسند با شکست دادن تیم داماش در رشت 3 امتیاز حیاتی به دست آورد و به لطف این برد 7 امتیازی شده و خود را از قعر جدول نجات داد. مجید جهانپور که پس از چند سال خانه نشینی امسال مجدداً وارد عرصه مربیگری شده و استراتژی برد در خانه را برای داماش تدوین کرده بود با این شکست متوجه سختی کار در لیگ را لمس کرد.
دیدار دو تیم به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم در دقایق پایانب با 5 دقیقه وقفه پی گیری شد.
 
خیبر خرم آباد 1 – آلومینیوم هرمزگان صفر ؛ 10 هزار نفر مغلوب یک سنگ انداز
گل : محمود قایدرحمتی (73)
خیبری ها که برای پیروزی در این دیدار تدارک دیده بودند و 10 هزار تماشاگر هم از آنها حمایت می کرد اسیر یک سنگ انداز شده و در حالیکه تا ثانیه های پایانی بازی 0-1 از حریف پیش بودند اسیر یک سنگ انداز شدند و برد و 3 امتیاز خانگی را از کف دادند. یک تماشگر نما در دقایق پایانی بازی با پرتاب سنگ باعث مصدومیت بازیکن آلومینیوم شد و به همین دلیل ناظر بازی ترجیح داد تا بازی در لحظات پایانی نیمه تمام بماند.

1039122

نفت آبادان 1 – ماشین سازی تبریز 1؛ توقف مجدد آبادانی‌ها
گل‌ها: احسان عبدی (48) برای نفت و ایمان رئیسی نسب (71) برای ماشین سازی
نفت آبادان که شدیداً به پیروزی نیاز داشت، نتوانست میهمانش، ماشین سازی تبریز را شکست دهد تا به یک امتیاز این دیدار بسنده کند. ماشین سازی تبریز هم که با پیروزی می توانست جایگاه دوم جدول را از آن خود کند، نتوانست به این امر دست یابد و 9 امتیازی شد تا جایگاه سوم جدول رده بندی را در اختیار گیرد.

دیدگاه‌ها