کد خبر : 1266278 | 20 شهریور 1394 ساعت 10:47 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایدنی: مسابقات جهانی غیرقابل پیش‌بینی است

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: نتیجه مسابقات جهانی غیرقابل پیش‌بینی است و سخت است که بخواهم هدفم را بگویم.

ایدنی: مسابقات جهانی غیرقابل پیش‌بینی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پویا ایدنی در خصوص شرایط و آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات جهانی باکو آذربایجان اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات با مربیانم کار کرده‌ام و هنوز هم در حال تمرین هستم. حریفم نیز استاد بزرگ آذربایجان است و کار سختی را مقابل او پیش رو دارم.

وی ادامه داد: نتیجه این مسابقات غیرقابل پیش‌بینی است و سخت است که بخواهم هدفم را بگویم. خودم دوست دارم که بتوانم دو مرحله از رقابت‌ها را پشت سر بگذارم ولی حریف دور اول من بسیار قدر است.

این شطرنج‌باز خوزستانی ادامه داد: با این که حریف سختی را پیش رو دارم، شانسم کمتر از 50 درصد نیست. امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و نتیجه مورد نظر خودم را کسب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای ارتقا ریتینگ‌تان دارید؟ عنوان کرد: قاعدتا باید در مسابقات بیشتری شرکت کنم. بعد از مسابقات جهانی اگر بتوانم در یک یا دو مسابقه شرکت کنم، شرایطم بهتر خواهد شد و امیدوارم که بتوانم ریتینگم را تا بهمن ماه و پیش از سال آینده، بهتر کنم.

ایدنی در خصوص اهداف پیش ‌رویش، گفت: برای امسال اگر بتوانم ریتینگم را به 2600 برسانم و برای سال آینده هم اگر بتوانم در مسابقات بیکانزی شرکت کنم، خیلی خوب است و می‌توانم به شرایط بهتری برسم.

دیدگاه‌ها