کد خبر : 1266986 | 22 شهریور 1394 ساعت 17:11 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکسپرس

ادامه تلاش های آرسنال برای خرید ایسکو

مسئولان باشگاه آرسنال هنوز امیدوارند تا بتوانند ایسکو، هافبک خلاق رئال مادرید را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند.

ادامه تلاش های آرسنال برای خرید ایسکو
به گزارش "ورزش سه"، ایسکو دو سال پیش به رئال مادرید پیوست و به سرعت با ارائه نمایش های درخشان، محبوبیت زیادی میان هواداران این تیم پیدا کرد اما این بازیکن خلاق، نه در زمان آنچلوتی و نه حالا در زمان بنیتس، نتوانسته به بازیکنی ثابت در ترکیب رئال مادرید بدل شود و تنها مواقعی که خامس رودریگز با مودریچ مصدوم هستند، او فرصت حضور در ترکیب ثابت کهکشانی ها را پیدا می کند.

در بازار نقل و انتقالات تابستانی که هفته گذشته به اتمام رسید، ایسکو مورد توجه چند تیم انگلیسی از جمله آرسنال قرار داشت اما رئالی ها به شدت با فروش او مخالفت کردند؛ با این حال نشریه اکسپرس امروز ادعا کرد که تماس نمایندگان آرسنال با مدیران رئال، همچنان ادامه دارد و آنها در صدد هستند رضایت رئالی ها برای فروش ایسکو در بازار زمستانی را جلب کنند.

اکسپرس همچنین در گزارشی دیگر ادعا کرد که مدیران رئال علاقمند به جذب جان استونز، مدافع ملی پوش و آینده دار باشگاه اورتون هستند. مدافعی که سخت مورد توجه چلسی قرار داشت اما رقم 50 میلیون یورویی فروش او، مانع این انتقال شد.

دیدگاه‌ها