کد خبر : 1268041 | 26 شهریور 1394 ساعت 17:05 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش mediabasesports.com

آمار جالب توجه لوئیس سوارز در بارسلونا

لوئیس سوارز هرچند به دلیل محرومیت از جانب فیفا، دو ماه از فصل گذشته را از دست داد و نتوانست برای بارسلونا به میدان برود اما آمار او در یک سال اخیر فوق العاده بوده است.

آمار جالب توجه لوئیس سوارز در بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، ستاره اروگوئه ای، تابستان گذشته از لیورپول به بارسلونا پیوست و تا 24 اکتبر به دلیل محرومیت، فرصت حضور در میادین را پیدا نکرد.او اولین بازی خود برای بارسلونا را مقابل رئال مادرید در برنابئو انجام داد که با شکست 3-1 کاتالان ها همراه بود. با وجود شکست، سوارز اولین پاس گل خود در بارسلونا را به نیمار داد.

آمارها نشان می دهند که او تا بدینجا،4117 دقیقه برای آبی و اناری ها به میدان رفته و هر 75 دقیقه نیز 1 گل به ثمر رسانده است. او در مجموع 28 گل وارد دروازه رقیبان بارسا کرده: 17 گل در لالیگا، 8 گل در لیگ قهرمانان، 2 گل در کوپا دل ری و 1 گل در سوپرکاپ اروپا.

سوارز همچنین 27 پاس گل نیز به هم تیمی های خود داده است که آمار او را چشمگیرتر می کند. آخرین گل او برای بارسا، شب گذشته در زمین آ اس رم و در شب تساوی 1-1 بارسا به ثمر رسید. بی تردید در این فصل نیز چشم امید هواداران بارسا به درخشش او، مسی و نیمار دوخته شده است.

دیدگاه‌ها