کد خبر : 1269878 | 03 مهر 1394 ساعت 07:45 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامیان: متاسفم کسانی که مسئولیت قضایی دارند برخی صحبت ها را مطرح می کنند

اتهاماتی که برای مشهور شدن است مبنایی ندارد

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ متاسفم کسانی که مسئولیت قضایی دارند برخی صحبت‌ها را مطرح می کنند

اتهاماتی که برای مشهور شدن است مبنایی ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود اسلامیان در مورد برگزاری فستیوال فوتبال پایه اظهار داشت: فدراسیون کار منسجمی را در این بخش انجام داده و امیدواریم این کار در سراسر کشور ادامه پیدا کند و در خدمت فوتبال کشور باشد.

وی در مورد اعتراض‌ها به عملکرد داوران اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر بحث داوری را هر چه بیشتر هم بزنیم نتیجه بدتری حاصل می‌شود. فشار و جو رسانه‌ای که اتفاق می‌افتد برای قضاوت دوباره داوران دردسر ساز می‌شود و آنها دچار استرس می‌شوند. هر کاری هم که با استرس باشد ضریب اشتباهش بالا است. باید مشکلات آنها از جمله پرداخت‌هایشان به موقع باشد.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: مدیران و مربیان ما هم به جای پرداختن به بحث داوری و تمرکز روی این موضوع به تیم خودشان برسند. یک بازیکن در بازی پنج گل نمی‌زند اما این برای آنها مهم نیست اما یک خطای داوری را که می بینند معترض می‌شوند. این هم مدلی شده است. این روش حلال مشکلات نیست باید فضا را آرام کنیم و به داوران احترام بگذاریم شرایط و تسهیلات را برایشان فراهم کنیم تا اشتباهات پایین بیاید. فکر نمی‌کنم داوری به عمد اشتباه کند و اکثر آنها سهوی است.

اسلامیان در مورد حمایت از تیم ملی بزرگسالان و کارلوس کی‌روش گفت: مشکلات زیادی برای تدارک تیم ملی داریم. بازی بعدی ما با عمان است و ملی‌پوشان قبل از آن اردویی را در دبی برگزار می‌کنند. ما در حد امکانات‌مان حمایت می‌کنیم. از مسئولان ورزش و افراد مختلف درخواست داریم در شرایطی که هستیم حمایت کنند.

وی در مورد اینکه دریافت صد هزار دلار کارلوس کی‌روش از شرکت آل‌اشپورت مشکلاتی را به وجود آورده است، عنوان کرد: این از همان دست مسائلی است که جز آسیب به روحیه تیم ملی چیز دیگری ندارد. هر مربی در دنیا می‌تواند اسپانسر داشته باشد و این چیز پیچیده‌ای نیست و متأسفم کسانی که مسئولیت قضایی دارند این مسائل را مطرح می‌کنند. ما در راه کسب سهمیه جام جهانی هستیم و باید کمک کنیم که تیم بتواند به این رقابت‌ها صعود کند. 1.5 سهمیه وجود دارد که بیست کشور برای آن تلاش می‌کنند.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه محمدزاده رئیس سابق کمیته استیناف جریان صد هزار دلار را مطرح کرد اما فدراسیون او را برکنار کرد در حالی که قبل از جام جهانی تا این حد حمایت از کی‌روش وجود نداشت، گفت:‌ اتهام زدن در رسانه‌ها کار درستی نیست. اگر خطایی مشاهده شد برای برخورد باید مسیرش را طی کنید. اتهام زدن از سوی افراد بیشتر برای مشهور شدن است و مبنایی ندارد.

وی در مورد استعفای دسته جمعی مسئولان کمیته استیناف گفت: کمیته استیناف زیر نظر رئیس است و با دستگاه قضایی فرق دارد. کمیته‌ها در بحث قضا استقلال دارند اما زیر نظر رئیس هستند. اگر برخوردی می‌خواهید بکنید درست است اما باید با رئیس هماهنگ شود. یک مشکل را می‌توان به صد شکل حل کرد اما باید بهترین راه را انتخاب کرد تا کمترین آسیب برسد.

اسلامیان در مورد اینکه برای تیم امید چه برنامه‌ای دارید، گفت: امکانات ما محدود است. حق پخش و کپی‌رایت در کشور نداریم و در هر کجای دنیا هم که اینها نباشد چرخ فوتبال نمی‌چرخد. خوشبختانه کاشانی در این تیم قبول مسئولیت کرده و تا حد زیادی تدارک تیم را بر عهده دارد. ما امیدواریم به تیم صعود کنند.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در مورد صحبت‌های کفاشیان مبنی بر باند اصفهانی‌ها عنوان کرد: از شوخی‌های کفاشیان ناراحت نمی‌شوم. البته مصاحبه کفاشیان اینطور نبوده و فایل صوتی‌اش هم موجود است. دامن زدن به مسائل قومی در ایران خطرناک است و هر کسی این کار را کند اشتباه کرده است.


دیدگاه‌ها