کد خبر : 1270205 | 04 مهر 1394 ساعت 09:45 | 119K بازدید | 13 دیدگاه

بازی با استقلال ، فرصتی برای دیده شدن

میلاد و مهرداد برادران تاچیبانای فوتبال ایران

میلاد و مهرداد محمدی دو بازیکن فوق سریع تیم راه آهن با درخشش در مسابقه دیروز مقابل استقلال حالا شهرتی همه گیر پیدا کرده اند.

میلاد و مهرداد برادران تاچیبانای فوتبال ایران
به گزارش "ورزش سه"، اولین باری که علاقمندان جدی فوتبال ایران نام این دو برادر را شنیده اند مربوط به بازی سال گذشته پرسپولیس و راه آهن در ورزشگاه تختی است که این دو در ترکیب راه آهن با سرمربیگری حمید استیلی به میدان رفتند. در آن مسابقه میلاد محمدی دفاع چپ راه آهن بود و مهرداد نیز روی نیمکت نشسته بود.

برادران محمدی با پسوند تکمیلی کش مرزی حالا بسیار مشهورتر از گذشته اند. میلاد در پایان لیگ فصل گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شد و با اردوی تیم ملی به ازبکستان و ترکمنستان رفت و مهرداد نیز از آغاز دوره جدید کاری تیم امید در جمع شاگردان محمد خاکپور حضور دارد.

1041364

اما نکته جالب این است که میلاد که بیش از مهرداد مورد توجه بود در این فصل تحت تاثیر برادر خود قرار گرفته است. این اتفاق از زمانی رخ داد که فرهاد کاظمی سرمربی سابق راه آهن مهرداد را به نوک حمله راه آهن منتقل کرد او در ترکیب جدید راه آهن جلوتر از امین منوچهری بازی می کرد و منوچهری وظیفه داشت با ضربات سر او را تغذیه کند و مهرداد که سرعتی خارق العاده و باورنکردنی دارد درتمام بازی ها بلای جان مدافعان عموما کند ایران شد و به سرعت با 4 گل به صدرجدول گلزنان لیگ رفت. این دو برادر جنوب شهری در مسابقه دیروز مقابل استقلال نیز قسمت دیگری از مهارت فوتبالی خود را به نمایش گذاشتند.


بازی استقلال ـ راه آهن با فرار ناگهانی مهرداد و گریز او از کمند حنیف عمران زاده آغاز شد. اتفاقی که دقایقی بعد مجددا تکرار شد تا عمران زاده مرتکب خطایی روی مهرداد شود و راه آهن به گل دوم برسد. جالب اینکه در حرکت منجر به گل اول نیز پاس منوچهری به میلاد محمدی و پاس عرضی او به بهادر عبدی پایه گذار گل اول شده بود. این دو برادر سپس دقایقی بعد می توانستند سومین گل را وارد دروازه استقلال کنند که این مساله کار را برای راه آهن تمام می کرد. این بار مهرداد محمدی از سمت چپ گریخت و توپ سریعی را به دهان دروازه استقلال فرستاد که هجوم مهرداد و دخالت امین حاج محمدی باعث شد که ضربه به زیر تیرک افقی استقلال بخورد و به اوت برود شانسی که آبی ها را در بازی نگه داشت. محمدی ها اما با وجود از دست رفتن این فرصت از پا ننشستند و در طول مسابقه بارها و بارها مدافعان استقلال را آزار دادند. اگرچه بعد از به ثمر رسیدن گل دوم شکل یارگیری مدافعان استقلال تغییر کرد تا اندکی از فشار این دو بازیکن که از سوی منوچهری به خوبی حمایت می شدند، کاسته شود. در نهایت 10 نفره شدن راه آهن در پایان نیمه اول از بار هجومی این تیم کاست تا در نیمه دوم کمتر میلاد و مهرداد را روی دروازه حریف ببینیم اگرچه آنها هرگاه صاحب توپ شدند به شدت مدافعان کناری استقلال را آزار دادند.

1041362

این دو برادر که عموما و همیشه در کنار هم هستند، با  آغاز اردوهای تیم  المپیک باز هم از هم جدا نخواهند شد. میلاد که قرار بود با تیم بزرگسالان به اردوی امارات برود با  مهرداد به همراه شاگردان محمد خاکپور در تیم امید به تورنمنت زیر 23سال های غرب آسیا خواهد رفت.

 آنها که اولین حضورشان در راه آهن باکفش اهدایی حمید استیلی همراه بوده است، حالا و بعداز گذشت یک و نیم فصل ارزشی فوق العاده در فوتبال ایران یافته اند. اگر راه آهن نیز با عقد قراردادی 5 ساله قیمتی بالا روی آنها خواهد گذاشت. میلاد و مهرداد که سبک بازی و شورونشاط و شباهت چهره شان برادران تاچیبانای کارتون فوتبالیست ها را به ذهن می آورد راهی طولانی پیش رو دارند.

برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.

1041363

دیدگاه‌ها