کد خبر : 1270606 | 05 مهر 1394 ساعت 15:09 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

سمندر: تعطیلی مسابقات به ضرر گسترش است

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز ضمن ابراز خرسندی از کسب پیروزی ارزشمند مقابل استقلال اهواز، از ایجاد وقفه های پی در پی در مسابقات لیگ انتقاد کرد.

سمندر: تعطیلی مسابقات به ضرر گسترش است
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر، با اشاره به روند رو به رشد تاکتیکی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز طی مسابقات فصل جاری لیگ برتر، اظهار داشت: خوشبختانه روند پیش برد مراحل آماده سازی و هماهنگی تاکتیکی بازیکنان تیم، بسیار خوب بوده و کسب سه امتیاز با ارزش خارج از خانه در دیدار این هفته مقابل استقلال اهواز، نشان دهنده آمادگی نسبتا مطلوب تیم است.

سمندر با تاکید بر تاثیر منفی وقفه های ایجاد شده در مسابقات لیگ برای تیم هایی مثل گسترش فولاد ، عنوان داشت: متاسفانه زمانی که تیم به مرحله تثبیت آمادگی و تدوام روند رو به رشد می رسد، مسابقات با تعطیلی مواجه شده و تمامی برنامه ریزی های تاکتیکی تیم دچار مشکل می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پیش از تعطیلات 20 روزه قبلی مسابقات لیگ، گسترش فولاد با کسب برتری مقابل سیاه جامگان و ملوان ، سیر صعودی خوبی در پیش گرفته بود ، ابراز داشت: تاثیر آن تعطیلی ، در دیدار مقابل تیم استقلال تهران و ذوب آهن، مشهود بود و اکنون نیز با کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل استقلال اهواز و بالا رفتن سطح آمادگی و هماهنگی و انگیزه تیمی، متاسفانه شاهد تعطیلی دوباره مسابقات هستیم.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، با ابراز گلایه از تدوام بی مهری رسانه ملی در استان، اظهار داشت: گسترش فولاد تبریز، امسال، بهترین شروع ادوار حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و یکی از منسجم ترین تیم های تاریخ فوتبال تبریز را تشکیل داده است، اما متاسفانه رسانه ملی در سطح استانی، با نادیده گرفتن این موضوع، به پوشش حواشی می پردازد.

وی در ادامه افزود: شاید یکی از دلایل ناکامی گسترش فولاد در بازی های خانگی همین موضوع باشد و تیم ما در بازی های خارج از خانه، با تمرکز و آرامش بیشتر، به مراتب موفق تر ظاهر می شود.

غلامرضا سمندر، با ابراز امیداوری نسبت به تغییر رویه این رسانه نسبت به این باشگاه، عنوان داشت: گسترش فولاد تبریز بعنوان نماینده بخش خصوصی، بدون کسب هیچ انتفاعی ، با سرمایه گذاری زیر ساختی، بدنبال اعتلای بیش از پیش فوتبال تبریز و آذربایجان است و برای تداوم این حضور نیازمند حمایت هواداران و رسانه ها هستیم.

سمندر در ادامه با اشاره به میزبانی گسترش فولاد تبریز در مسابقات اخیر نوجوانان آسیا، اظهار داشت: برگزاری رقابت های قاره ای تیم ملی ، گامی ماندگار برای فوتبال تبریز در سطح آسیا و نشان دهنده اهمیت بالای فوتبال پایه برای گسترش فولاد بود، اما متاسفانه این مسابقات علیرغم سطح بالای شرایط و امکانات تدارک دیده شده، در غربت پوشش رسانه ملی قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش با قدردانی از تلاش های کادر فنی ، بازیکنان و تمامی عوامل باشگاه، نسبت به تداوم روند پیروزی های تیم در مسابقات آتی لیگ برتر، ابراز امیدواری کرد.

دیدگاه‌ها