کد خبر : 1270917 | 06 مهر 1394 ساعت 17:36 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایمان مبعلی دو هفته دیگر به میادین باز می گردد

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران، گفت: ایمان مبعلی تا دو هفته آینده مراحل درمانی خود را به پایان رسانده و به میادین بازمی گردد.

ایمان مبعلی دو هفته دیگر به میادین باز می گردد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، رحیم ایرانیان تصریح کرد: مبعلی هم اکنون زیر نظر کادر پزشکی برنامه های آماده سازی خود را دنبال می کند و می تواند از دو هفته دیگر به میادین بازگردد.وی در پاسخ به این سوال که نبود این هافبک در دیدارهای گذشته چقدر در نتایج نامناسب نفت تاثیرگذار بوده است؟ اظهار داشت: ایمان مبعلی از بهترین هافبک های فوتبال ایران است و به طور یقین نبودش به تیم نفت آسیب زد. خوشبختانه در این چند روزی که لیگ تعطیل است وی به تیم باز خواهد گشت و می تواند نفت را دوباره در مسیر موفقیت قرار دهد.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه تمرینات این تیم از روز چهارشنبه پیگیری می شود، ادامه داد: بازیکنان پس از استراحتی چند روزه، دوباره تمرینات را از سر می گیرند و طبق برنامه های کادر فنی، 2 دیدار تدارکاتی نیز در زمان تعطیلات لیگ خواهم داشت.وی در پاسخ به این سوال که آیا روند ناکامی نفت نگران کننده نیست؟ گفت: به طور یقین تیم به شرایط ایده آل بازمی گردد. در آخرین دیدار برابر ذوب آهن هم خوب بازی کردیم و حتما همان تیم دو فصل گذشته می شویم.

ایرانیان اظهار داشت: نفت با تغییرات زیادی در ابتدای فصل مواجه شد و با گذر زمان بهتر خواهد شد و کسب یک یا دو پیروزی، تیم را با شرایط مناسب می رساند.وی در خصوص عملکرد علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی نفت عنوان کرد: وی مورد حمایت باشگاه می باشد، چراکه توان خود را ثابت کرده است.سرپرست باشگاه نفت با اشاره به اینکه هفت بازیکن آنان هم اکنون در اردوهای تیم ملی هستند، تصریح کرد: علیرضا بیرانوند، وحید امیری و سیدجلال حسینی در تیم بزرگسالان و چهار نفر دیگر همراه با تیم امید هستند که امیدوارم این مساله در روند آماده سازی نفت تاثیرمنفی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها