کد خبر : 1270937 | 06 مهر 1394 ساعت 18:40 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی فجر در روز غیبت داماش و شکست پیکان

نتایج بازی‌های هفته هشتم لیگ دسته اول

هفته هشتم رقابت های دسته اول با غیبت داماش برابر نفت مسجد سلیمان ، اولین شکست پیکان و صدرنشینی فجر سپاسی به پایان رسید.

نتایج بازی‌های هفته هشتم لیگ دسته اول
به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم رقابت های دسته اول با غیبت داماش برابر نفت مسجد سلیمان ، اولین شکست پیکان و صدرنشینی فجر سپاسی به پایان رسید. امروز و در مهمترین بازی ها تیم بدون برد مس رفسنجان اولین شکست پیکان ؛ صدرنشین لیگ را رقم زد. ماشین سازی در تبریز تیم نگون بخت پاس را شکست داد تا داود مهابادی به درب خروجی باشگاه نزدیک تر از قبل شود. تیم های نساجی و خونه به خونه برابر حریفانشان پیروز شدند تا مازندرانی ها شب شادی را داشته باشند.


مس رفسنجان 2 - پیکان 1 ؛ اولین برد مس با تحمیل اولین باخت به پیکان  
گل ها : حمید نعمتی (2) و بهرام رشید فرخی (26) برای مس – میلاد سلیمان فلاح (85) برای پیکان

اولین برد خود را برابر پیکان که تاکنون شکستی نداشت به دست آورد تا به لطف این برد از بحران خارج و تا حدودی کمی از حجم انتقادهایی که از آنها می شد کاسته شود. مسی ها که برای کسی اولین برد فصل عجله داشتند در همان آغاز بازی و در دقیقه دوم توسط حمید نعمتی که هفته قبل و در دیدار با خونه به خونه یک ضزبه پنالتی را از دست داده بود دروازه پیکان را گشودند تا مقدمات اولین شکست پیکان را ترسیم کند و در ادامه بهرام رشید فرخی دومین گل مسی ها را هم به ثمر رساند تا پیکانی ها نیمه اول را با شکست 0-2 به رختکن بروند. در نیمه دوم مس با نمایشی هوشمندانه و برای حفظ نتیجه بازی را ادامه دادند و پیکانی ها فقط یکبار توانستند دروازه آنها را باز کنند و در خاتمه اولین برد مس و اولین شکست پیکان رقم خورد.

گل گهرصفر- خونه به خونه 1 ؛ گوهر سه امتیازی
گل : علیرضا عظیمی (81)

همانطور که پیش بینی می شد شاگردان اکبر میثاقیان با ارایه بازی قزص و محکم و با استفاده از فرصت های به دست آمده موفق شد با شکست دادن گل گهر سه امتیاز شیرین به حساب خود واریز کرده و با 14 امتیاز به جمع مدعیان اضافه شود.گل گهر به با اینکه در خانه بازی می کرد ولی بااینحال نمایش قابل قبولی نداشت و نتوانست از مزیت میزبانی بهره برده و امتیازی کسی کند.


نساجی 2 –  شهرداری اردبیل 1 ؛ پیروزی شیرین نساجی در حضور قلعه نویی
گل ها : محمد قاسمی نژاد (32 پنالتی و 3+45) برای نساجی – علیرضا قاسمی (90) برای شهرداری

سعید ابراهیم پور با مهار ضربه پنالتی روح اله نعمتی در دقیقه 66 مسابقه باعث شد تا شهرداری چی های اردبیلی در روزیکه سومین پنالتی فصل را از دست دادند ، سه امتیاز حساس را هم از دست بدهند. این اولین برد نساجی با سید کوروش کوسوی بود. دیدار دو تیم در حضور 8 هزار تماشاگر برگزار شد. امیر قلعه نویی که این روزها بیکار است به اتفاق مهدی پرهام بازی دو تیم را از جایگاه ویژه تماشا کرد.

گیتی پسند 3 - فولاد یزد 1 ؛ برد قاطع گیتی با گلزنی بابا
گل ها : بابا محمدی (24 و 27) و مرتضی عزیز محمدی (34 - پنالتی) برای گیتی – محمد احمدلو (34) برای فولاد

گیتی پسند در روزیکه خوب بازی می کرد موفق شد با درخشش بابا محمدی و امید ابوالحسنی تیم فولاد را با نتیجه 1-3 شکست دهد. فولاد برای فرار از باخت تلاش زیادی کرد ولی بخت با این تیم یار نشد تا از شکست برابر گیتی فرار کمد. اوج بدشانسی فولادی ها در دقیقه 84 بود که حمید عرفانی با واکنشی خوب ضربه پنالتی علیرضا بیک زاویه را مهار کرد.


پارسه 1 – مس کرمان 1 ؛ توقف خانگی پارسه برابر مس 10 نفره
گل ها : سجاد عاشوری (33) برای پارسه – میلاد پورصف شکن (9) برای مس

بازیکن سابق پارسه خیلی زود دروازه این تیم را گشود تا بختک باخت بر سر پارسه سایه بیاندازد ولی سجاد عاشوری با زدن گل تساوی میزبان را برای کسب برد خانگی امیدوار کرد. در نیمه دوم مس به دلیل اخراج علی یونسی 10 نفره شد ولی با اینحال پازسه که این روزها زور بردن ندارد نتوانست برابر تیم 10 نفره مس اولین برد فصل را کسب کند. پارسه با این تساوی در قعر جدول ماندگار شد و مس هم جای خود را به ماشین سازی داد.

 

خیبر 1 – آلومینیوم اراک ؛ استاندار خوش قدم
گل ها : محمود قائد رحمتی (38)

خیبر در روزیکه تماشاگرانش به دلیل محرومیت همراه نداشت و آلومینیوم هم غلامرضا دلگرم ؛ سرمربی خود را به دلیل فوت مادر گرامی اش در اختیار نداشت به دیدار هم رفتند. خیبری ها که عطش زیادی برای پیروزی داشتند در دقیقه 38 مسابقه با ضزبه سر محمود قائد رحمتی که این روزها روی دور گلزنی افتاده دروازه حریف را گشودند. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسیدو در نیمه دوم اراکی ها برای تغییر دادن نییجه تلاش زیادی کردند ولی در روزیکه استاندار لرستان تماشاگر ویژه دیدار دو تیم بود توپ های اراکی ها به هدف اصابت نکرد تا خیبر با همان تک گل نیمه اول برنده بازی شود.
 

ماشین سازی 3 – پاس 1 ؛ طلسم تساوی های ماشین با پاس شکست
گل ها : اکبر آفاق (13 و 38) و حسین دوستدار (77) برای ماشین سازی – سعید خردمند (15) برای ماشین سازی

ماشین سازی که در چند هفته قبل و به رغم بازی تهاجمی و خوب روی دور مساوی افتاده بود پس از چهار مساوی متوالی امروز عصر و در حضور 3500 تماشاگر تبریزی سومین بردش را برابر پاس کسب کرد و به لطف سه امتیاز این دیدار به جایگاه قبلی اش در رده سوم  بازگشت. ماشین سازی در حالیکه در دقیقه 13 از حریف پیش افتاده بود بلافاصله دروازه اش باز شد تا هواداران این تیم در شوک فرو بروند ولی تذکر جدی نادر دست نشان به مدافعانش باعث شد تا در ادامه مسابقه دروازه بان و مدافعان ماشین سازی به خوبی وظایف محوله را اجرا کنند تا همانند بازی های قبلی داشته های ماشین هدر نرود و گل های آفاق 2 دوستدار بی اثر نشود.

 

آلومینیوم هرمزگان 1 –  نفت آبادان 1 ؛ بازهم سنگ اندازی در بازی آلومینیوم
گل ها : اکبر صغیری (73 – پنالتی) برای آلومینیوم – امین متوسل زاده (78) برای نفت

دیدار تیم آلومینیوم با خیبر که به دلیل سنگ انداری نیمه تمام مانده و با رای کمیته انضباطی 0-3 یه سود خیبر اعلام شده بود ، چیزی نمانده بود که در این دیدار هم به دلیل سمگ اندازی یک خودی 3 امتیاز دیگر از دست بدهد. در حالیکه دو تیم بدون حاشیه بازی می کردند یکی از تماشاگران با پرتاب سنگ که به داخل زمین باعث شد تا داور بازی را تعطیل اعلام کند ولی پس از چند دقیقه دو تیم با دستور داور به بازی ادامه دادند و در نهایت به تساوی رسیدند.


ایران جوان - فجرسپاسی ؛ صدرنشینی بی پول های فجر
گل ها : شاهرخ غلامرضاپور (75)

فجرسپاسی در دیدار با ایران جوان و در حالیکه نیمی از بازیکنانش را بوشهری ها تشکیل می دادند این تیم را در خانه و با گلزنی بازیکن سابقش ؛ شاهرخ غلامرضا پور شکست داد تا به لطف این برد و پیروزی نس رفسنجان برابر پیکان به صدر جدول صعود کند.

دیدگاه‌ها