کد خبر : 1271498 | 08 مهر 1394 ساعت 17:26 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی: ممکن بود با ماندنم اتفاقات بدی بیافتد

حمایت سرمربی سابق از فرهاد کاظمی

سعید رمضانی که تا چند روز پیش روی نیمکت سیاه جامگان می‌نشست و هدایت این تیم را در دست داشت، اکنون جای خود را به فرهاد کاظمی باتجربه داده است.

حمایت سرمربی سابق از فرهاد کاظمی
به گزارش "ورزش سه"، رمضانی در مورد جدایی‌اش از سیاه جامگان گفت: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که فرصت آزمون و خطا نداشتیم و نمی‌‌شد خیلی سریع تیم را جمع‌وجور کرد ولی در کل بحث فنی و ضعف فنی وجود نداشت و اتفاقا شرایط کیفی بازیکنانمان خیلی خوب شده بود و بچه‌ها رشد کرده بودند ولی یکسری اتفاقا دست به دست هم داد تا ما نتوانیم در 2 بازی اخیر نتیجه بگیریم و شاید افکار عمومی به این سمت رفت که سعید رمضانی بی‌تجربه است. همانطور که گفتم در تیم ما جای آزمون و خطا وجود نداشت و ممکن بود بمانم و نتیجه بگیرم و یا بالعکس ولی به اعتقاد من همه چیز فدای تیم شد.

او در مورد در دست گرفتن هدایت سیاه جامگان توسط فرهاد کاظمی ادامه داد: آقای کاظمی مربی باتجربه‌ای است و این تیم زیرنظر ایشان شرایط خاص خودش را دارد. قطعا آقای کاظمی می‌تواند کمک‌های بسیاری کند.

سرمربی سابق سیاه جامگان در مورد اینکه قبول دارد این تیم در یکسری پست‌ها ضعف دارد یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: تیم ما یک تیم جوان بود و احتیاج به زمان داشت و لازم بود بچه ها به شرایط لیگ‌برتر عادت کنند ولی این تیم دارد به سمت پیشرفت می‌رود اما شرایط سخت و تیم تحت فشار بود و ممکن بود هر اتفاقی پیش بیاید و من دیدم به نفع سیاه جامگان است که من در این مقطع بروم. به هر حال این تیم، یک تیم پرطرفدار در مشهد محسوب می‌شود و هوادارانش حق دارند که یک تیم قدرتمند را در مسابقات ببینند. به هر حال من فکر می‌کنم با آمدن آقای کاظمی که کارنامه‌اش کاملا مشخص است، تیم به آن آرامش لازم برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عباسی مالک باشگاه بابت مساله جدایی‌اش دلخور است یا خیر می‌گوید: اصلا چنین چیزی نیست من به نظر مدیرعامل احترام می‌گذارم. به هر حال من در بحث مربیگری زیاد تجربه نداشتم و تجربه بسیار خوبی در این مدت کسب کردم و متوجه شدم می‌توانم خیلی کارها انجام دهم. اتفاقا ممنون ایشان هستم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند. من تفکرات خاص خودم را دارم و همیشه اعتقادم بر این است فرصت برای رمضانی‌ها هست و من می‌توانم در جایی دیگر شرایط خودم را امتحان کنم.

رمضانی در پایان افزود: با تمام وجود حاضرم برای موفقیت فرهاد کاظمی هر کاری که ایشان از من بخواهد را انجام بدهم و در عمل این قضیه را نشان خواهم داد تا بگویم فقط لفظ نیست. هر مربی دیگری نیز به جای کاظمی بود، این کار را می‌کردم.

دیدگاه‌ها