کد خبر : 1271948 | 10 مهر 1394 ساعت 17:16 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز بازی های سخت مان مانده است

افشارزاده:فدراسیون‌تکلیف ریوالدو را روشن می‌کند

مدیرعامل باشگاه استقلال امیدوار است که تیمش بتواند در بازی های سخت هم نتایج خوبی بگیرد.

افشارزاده:فدراسیون‌تکلیف ریوالدو را روشن می‌کند
به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده در مورد نتایج خوب استقلال در شروع فصل می گوید: به هرحال ما در نقل و انتقالات تلاش کردیم که نقاط ضعفی که از سال گذشته داشتیم را رفع کنیم. ضمن این که هر مجموعه ای وقتی اول فصل تیم را می ببندد، هدف قهرمانی دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

او ادامه داد: البته ما در بازی های اول بازی های سختی نداشتیم و بازی هایمان متعادل بود. در بازی های اول بازی های خوبی انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم به این روند خوب در بازی های دشوارترمان هم ادامه بدهیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد تکرار مسائل سال گذشته به خاطر بی پولی هم گفت: من روز چهارشنبه با تمام بازیکنان و کادرفنی به جز بازیکنانی که در اردوی تیم امید بودند جلسه گذاشتم. در آنجا به آنها قول دادم که پولی را از وزارت ورزش و جوانان بگیرم و به آنها بدهیم. قرار شد آقای مظلومی، برهانی و رحمتی مسوولیت پخش پول بین بازیکنان را بر عهده بگیرند تا پرداختی ها عادلانه باشد. قول می دهم در کمترین زمان ممکن مشکل بازیکنان را حل کنیم.

افشارزاده در مورد ماجرای ریوالدو بازیکنان برزیلی استقلال و 40 هزار دلار پول گم شده او هم گفت: ما روز چهارشنبه به همراه آقای مانوسی و بزرگی جلسه ای را در فدراسیون فوتبال با آقای حمیسی برگزار کردیم. قرار شد آنها تحقیق کنند و نتیجه را به ما بگویند.

او در مورد این که گفته می شود پای برادر زاده پرویز مظلومی سرمربی استقلال وسط است هم گفت: من این موضوع را تایید نمی کنم و تا روشن نشدن موضوع هم حرفی در این باره نمی زنم.

دیدگاه‌ها