کد خبر : 1272221 | 11 مهر 1394 ساعت 16:28 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌توجهی باعث از دست دادن استعدادها می‌شود

حسین‌زاده: توجه همه به بزرگسالان است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: با توجه به اینکه توجه همه در کشتی ملی به رده بزرگسالان است، استعدادها بعد از کسب مدال از بین می‌روند و به همین دلیل است که پشتوانه‌های خوبی نداریم.

حسین‌زاده: توجه همه به بزرگسالان است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس بهرام حسین‌زاده، مربی تیم ملی نوجوانان فرنگی که امسال تیمش با اقتدار مقام اول آسیا را کسب کرد و در شهریورماه امسال نیز با کسب 3 مدال با ارزش طلا بعد از 18 سال نایب قهرمان جهان در کشور بوسنی شد، از بی توجهی به کشتی پایه گلایه دارد و می‌گوید: کار کردن در رده نوجوانان بسیار سخت و دشوار، اما لذت بخش است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه توجه همگان در کشتی ملی به بزرگسالان است، این استعدادها بعد از کسب مدال مانند گل پژمرده می‌شوند و از بین می‌روند و به همین دلیل است که هیچ موقع پشتوانه‌های خوبی نداریم. تا زمانی‌که به این رده به صورت علمی و اساسی توجه نشود و مربیان این رده با هزاران مشکل آنرا اداره کنند، کار بصورت درست و با رضایت پیش نخواهد رفت.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: من آمادگی دارم کشتی ایران حداقل یک یا دو دوره المپیک بیمه کنم به شرطی که از کادر فنی حمایت مالی و معنوی صادقانه صورت گیرد، نه فقط شعار و با پر کردن برنامه. ما تا حالا هم ایثار کردیم و از حق و حقوق زن و بچه‌هایمان زدیم تا تیم نایب قهرمان شود.

حسین‌زاده ضمن ابراز خشنودی از بازگشت بنا و تسلیت بخاطر درگذشت مادرش، گفت: محمد بنا در کشتی فرنگی تاثیرگذار بوده و من به او اعتقاد دارم. کادر فنی قبلی نتوانستند ارتباط لازم را با کشتی‌گیران برقرار کنند و عدم اعتماد کشتی‌گیر به مربی غیرقابل جبران است. این مشکل در مسابقات جهانی به خوبی نمایان شد، اما محمد بنا در این موضوع استاد است و حمایت همه جانب او از همکاران و کشتی‌گیرانش عیرقابل کتمان است.

مربی اسبق تیم ملی بزرگسالان و جوانان کشورمان تصریح کرد: من در طول اردوهای تیم ملی از این دیدگاه بنا حمایت کرده‌ام و آرزو دارم کشتی فرنگی در المپیک ریو با حمایت خانواده بزرگ کشتی باعث افتخار و برافراشته شدن پرچم پرافتخار ایران اسلامی عزیز گردد.

دیدگاه‌ها