کد خبر : 1272227 | 11 مهر 1394 ساعت 16:53 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

مردم قهرمان‌هایشان را دوست دارند

استیلی: نوروزی فقط متعلق به پرسپولیس نیست

سرمربی ملوانان امروز بر سر مزار شاگرد سابقش در کپورچال حاضر شد. او از استقبال ویژه مردم حرف می‌زند و در نهایت به مهمترین خصوصیت مرحوم هادی نوروزی اشاره می‌کند.

استیلی: نوروزی فقط متعلق به پرسپولیس نیست
به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی در مورد درگذشت جانسوز نوروزی گفت: این واقعه ما را سوزاند و خیلی برایمان سخت است. امروز به اتفاق آقایان رأفت، عابدزاده و حسینی‌نسب برای مراسم تدفین به بابل آمدیم و مردم هم لطف داشتند و خیل زیادی از جمعیت در آنجا حضور داشت. از تمام نقاط بخصوص استان شمالی کشور برای مراسم خاکسپاری به روستای کپورچال آمده بودند. هادی جوان بود و داغ جوان خیلی سخت است. رفتن او همانند یک زنگ خطر صدا کرد و ما باید از این قضیه درس بگیریم و قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم و تا زمانی که زنده هستیم با یکدیگر مهربان‌تر باشیم.

وی که سابقه کار با نوروزی را دارد در مورد مهمترین خصوصیت این بازیکن ادامه داد: هادی منضبط بود. در هر پستی که از او بازی می‌گرفتیم سعی می‌کرد بیشترین کارایی را داشته باشد و به قول معروف تاکتیک‌پذیر بود. از لحاظ اخلاقی باید بگویم خیلی بی‌حاشیه و در خدمت تیم بود. هر زمان که آسیب می‌دید سعی می‌کرد مصدومیتش را هر چه زودتر رفع کند و مدام با پزشکان تیم ارتباط برقرار می‌کرد تا زودتر برگردد.
سرمربی ملوانان در مورد استقبال مردم برای مراسم خاکسپاری هادی نظرش را اینگونه بیان کرد: همانطور که گفتم داغ جوان دیدن خیلی سخت است. در این جور مواقع دیگر آبی و قرمز، استقلال، پرسپولیس، تراکتور، ملوان و ... معنایی پیدا نمی‌کنند. از همه جای ایران برای همدردی آمده بودند. هادی فقط متعلق به پرسپولیس نبود، متعلق به ورزش و مردم ایران بود. استقبال بی‌نظیر مردم نشان داد که آنها ورزشکاران و اسطوره‌هایشان را دوست دارند.

استیلی در پایان در مورد شرایط ملوان افزود: قرار بود در وقفه ایجاد شده در لیگ اردویی در کردان برگزار کنیم اما بچه‌ها یک مقدار مشکلات داشتند. با همدیگر صحبت کردیم و همگی نظرشان این بود که در انزلی و کنار خانواده‌هایشان بمانند. آقای دنیامالی و رضائیان دارند کارهای اسپانسر را انجام می‌دهند که قرار است 70درصد سهام به اسم اسپانسر باشد و این قضیه در مراحل پایانی‌اش به سر می‌برد ان‎شاءالله هر چه زودتر تمام شود تا ما بتوانیم تعهداتمان به بازیکنان را انجام دهیم تا بچه ها بتوانند با تمرکز بیشتری کار کنند.

دیدگاه‌ها