کد خبر : 1272276 | 11 مهر 1394 ساعت 20:31 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: باور نمیکنم که فقط یک گل به سویا زدیم

بارسا در شرایطی امشب مقابل سویا با نتیجه 2-1 مغلوب شد که فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست داد و سه توپ را نیز به تیرک دروازه کویبد.

انریکه: باور نمیکنم که فقط یک گل به سویا زدیم
به گزارش "ورزش سه"، سویا با این برد از بحران خارج شد و بارسلونا نیز دومین شکست فصلش را تجربه کرد. در این بازی، به وضوح غیبت ستارگانی چون مسی و اینیستا محسوس بود. ضمن اینکه انریکه به دلیل کمبود بازیکن، چندین بازیکن از تیم دوم بارسلونا را روی نیمکت نشانده بود.

سرمربی بارسلونا در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" هیچکس از مجموعه بارسلونا وقتی این تیم شکست می خورد خوشحال نیست. امروز موقعیت های گل زیادی خلق کردیم و باور نمی کنم که از این همه موقعیت، تنها یک گل زده باشیم.
بازی کاملا در اختیار ما بود و توپ های زیادی وارد محوطه جریمه سویا کردیم. هر راهی که فکرش را بکنید برای رسیدن به گل امتحان کردیم اما نشد. من همواره ترجیح می دهم بارسلونا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و این فلسفه بازی ماست. با همه این اوصاف، به سویا بابت مقاومتی که کرد و کسب این پیروزی تبریک می گویم."

انریکه در ادامه نشست خبری خود اعتراف کرد که بارسا از روزهای اوجش به دور است:" شرایط و وضعیت بازیکنانی که در اختیار دارم بسیار خوب است.در بارسلونا همیشه هدف ما رساندن بازیکنان به حداکثر کیفیتشان است.
در هر بازی سعی می کنیم موقعیت های گل زیادی خلق کنیم؛ چون بازیکنان من از لحاظ فردی در سطح بالایی قرار دارند و این به آنها اجازه می دهد تا در موقعیت گلزنی قرار بگیرند. از لحاظ تیمی، در بهترین فرم خودمان قرار نداریم اما مطمئنم که این شرایط تغییر خواهد کرد."

انریکه در ادامه افزود:" بازی های بارسلونا و سویا همیشه هیجان انگیز است. به شخصه نتیجه دیدار سوپرکاپ اروپا را ترجیح می دهم(بارسا5-4سویا) ولی در بازی دو تیم با هویت که برای کسب پیروزی، انگیزه بالایی دارند، باید انتظار هر نتیجه ای را داشت."

دیدگاه‌ها