کد خبر : 1272278 | 11 مهر 1394 ساعت 20:35 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تمرین تیم امید قبل از دیدار با عربستان

آخرین تمرین تیم فوتبال امید قبل از دیدار با عربستان، از ساعت 17 امروز در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی لخویا اغاز شد.

آخرین تمرین تیم امید قبل از دیدار با عربستان
به گزارش "ورزش سه"، ناهماهنگی مسولان برگزاری مسابقات باعث شد تا بعد از ورود اتوبوس تیم امید به مجموعه ورزشی لخویا، زمین تمرین امروز چندین بار تغییر کند.

*محمد نوری و مجتبی جباری دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر در محل تمرین تیم امید حضور پیدا کردند و قبل از شروع تمرین با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم امید دیدار کردند. جباری و نوری تا پایان تمرین، عملکرد شاگردان خاکپور را تماشا کردند.

*همزمان تمرین تیم امید، دیدار تیم های فلسطین و یمن در ورزشگاه اصلی لخویا در حال برگزاری بود. محمد عسگری انالیزور تیم امید برای تماشا و انالیز بازی های امروز فلسطین-یمن و قطر و اردن در ورزشگاه لخویا حضور داشت.

*در ابتدای تمرین محمد خاکپور سرمربی تیم امید در خصوص برنامه تمرین توضیحاتی داد و نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد.

* از ابتدای تمرین بازیکنان به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند و با حرکات با توپ بدن های خودشان را گرم کردند.

*بخش اصلی تمرین امروز به حفظ توپ، پرسینگ و حفظ سازمان دفاعی مربوط می شد که با جدیت برگزار شد. در طول این تمرین کادر فنی بارها نکات فنی را به بازیکنان دو تیم سبز و قرمز گوشزد کرد.

* در فواصل مختلف تمرین، بازیکنان زیر نظر کن استید مربی بدنساز تیم امید حرکات سرعتی و انفجاری را مرور کردند.

*مرحله پایانی تمرین امروز به مرور ضربات ایستگاهی و ضربات کرنر بود که دو گروه مدافعان و مهاجمان بصورت مجزا و ترکیبی انجام دادند.

*در پایان تمرین امروز محمد خاکپور سرمربی تیم امیپ بازیکنان را در میانه زمین‌جمع کرد و بعد از صحبت کوتاهی که انجام شد، تمرین با فریاد بلند«ایران» بازیکنان و کادر فنی خاتمه یافت.

*بعد از تمرین اعصای تیم امید با حضور مجتبی جباری و محمد نوری عکسی را به یادگار انداختند.

*محمد خاکپور و‌ هادی طباطبایی بعد از تمرین امروز برای تماشای دیدار قطر و اردن به ورزشگاه لخویا رفتند.
ارزوی موفقیت لژیونرهای ایرانی برای تیم امید
محمد نوری و مجتبی جباری که در تمرین امروز عصر تیم امید شرکت کرده بودند ضمن تبریک برد مقابل بحرین، برای تیم امید در ادامه رقابت های غرب اسیا ارزوی موفقیت کردند.

*دو لژیونر ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر از بازیکنان تیم امید خواستند که با تمام توان مقابل عربستان ظاهر شوند و پیروز بازی شوند. جباری و نوری همچنین اعلام کردند که برای تماشای بازی فردا مقابل عربستان و حمایت تیم امید به ورزشگاه خواهند امد.

*محمد خاکپور سرمربی تیم امید نیز از حضور نوری و جباری در تیم امید قدردانی کرد. خاکپور همچنین اعلام کرد: دو روز قبل نیز پژمان منتظری و فریدون زندی با حضور در هتل تیم ملی با او دیدار کرده و براى امیدهاى ایران آرزوى موفقیت کرده اند.

دیدگاه‌ها