کد خبر : 1272301 | 11 مهر 1394 ساعت 22:53 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال آلمان خواهان موفقیت دورتموندبرابربایرن

فردا علاقه‌مندان به فوتبال در آلمان همه دورتموندی می‌شوند، زیرا در صورت برد بایرن در این دوئل اختلاف امتیاز این تیم صدرنشین با تیم دوم جدول به عدد هفت خواهد رسید و بیم آن می‌رود که مثل فصل قبل تکلیف قهرمانی خیلی زود تعیین شود.

فوتبال آلمان خواهان موفقیت دورتموندبرابربایرن
به گزارش "ورزش سه"، فردا در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بوندسلیگا از ساعت 17:30 به وقت محلی بایرن مونیخ میزبان بروسیا دورتموند است. شاگردان گواردیولا که فصل قبل قهرمانی‌شان را پیش از موعد مسجل کردند در فصل جاری نیز بی‌رقیب به نظر می‌رسند و تداوم این روند می‌تواند موجب تکراری و کسل‌کننده شدن بوندسلیگا شود؛ از اینرو نه تنها علاقه‌مندان به فوتبال در آلمان بلکه حتی کارشناسان و پیشکسوتان این کشور برای دورتموند در این مسابقه آرزوی موفقیت کردند.

اوتمار هیتسفلد ،سرمربی پیشین بایرن و دورتموند و کارشناس فعلی شبکه تلویزیونی اسکای:" اگر بایرن اختلاف امتیازش با دورتموند را به هفت برساند، این مسئله برای هیجان بوندسلیگا خبر خوبی نخواهد بود. خوشحال می‌شوم اگر دورتموند بتواند با براورده کردن انتظارات دوباره به قدرت دوم فوتبال آلمان بدل شود. اگر دورتموند بایرن را نبرد، چه کسی ببرد؟"

اولیور کان:" برای کیفیت لیگ بهتر است که دورتموند حداقل شکست نخورد."

کریستوف دام:" طبیعتا همه ما آرزو می‌کنیم دورتموندی‌ها پیروز میدان شوند تا کمی هیجان به لیگ تزریق شود."

کلاوس آلوفس
،مدیر باشگاه ولفسبورگ:"همینقدر بگویم آنچه در حال حاضر به نظر می‌رسد این است که فصل جذابی در بالای جدول نخواهیم داشت."

آرمین فه ،سرمربی آینتراخت فرانکفورت: "بایرنی‌ها فرسنگ‌ها از بقیه فاصله دارند و احتمالا در فوریه قهرمانی خود را دوباره مسجل خواهند کرد."

میشاییل زورک ،مدیر بروسیا دورتموند:" این زیباست که تیم‌های دیگر مایلند ما در مونیخ برنده شویم و جلوی یکه‌تازی بایرن را بگیریم. اما اول فعلا باید روی مطالبات خودمان تمرکز کنیم. ما کاری به رقابت برای صدرنشینی در جدول نداریم، بلکه فقط دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم."

دیدگاه‌ها