کد خبر : 1272329 | 12 مهر 1394 ساعت 09:24 | 87.6K بازدید | 6 دیدگاه

جانشین کاپیتان نوروزی در پرسپولیس کیست ؟

با فوت هادی نوروزی، ترکیب پرسپولیس نیز دستخوش تغییر خواهد شد. به احتمال فراوان امید عالیشاه به خط هافبک برمی گردد و یکی از بین بنگتسون و علی علیپور در کنار مهدی طارمی در خط حمله بازی خواهد کرد.

جانشین کاپیتان نوروزی در پرسپولیس کیست ؟
به گزارش "ورزش سه"، درگذشت هادی نوروزی یک شوک بزرگ به پرسپولیس و جامعه ورزش بود. پرسپولیسی ها که روی حضور کاپتیان خود در این فصل حساب ویژه ای باز کرده بودند حالا باید روزهای بدون او را سپری کنند. آن هم در حالی که تنها 7 هفته از آغاز لیگ برتر گذشته و 23 هفته دیگر باقی مانده است.

برای پر کردن جای خالی هادی نوروزی برانکو چند گزینه پیش رو دارد. اول اینکه امید عالیشاه را که در 5 بازی این فصل- به جز بازی مقابل تراکتورسازی و سپاهان - در خط حمله به میدان رفته را یک خط عقبتر بیاورد و در کناره های خط هافبک بازی بدهد. عالیشاه در این حالت می تواند هافبکچپ پرسپولیس باشد و فرشاد احمدزاده هافبک راست و یا برعکس. این محتمل ترین گزینه پیش روی برانکو و همکارانش است. بر این اساس یکی از بین جری بنگتسون یا علی علیپور در خط حمله بازی کرده و زوجی را با مهدی طارمی تشکیل خواهند داد. درست مثل بازی مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر که بنگتسون در خط حمله بازی کرد و یا دیدار برابر سپاهان که علی علیپور در کنار مهدی طارمی حضور داشت.

محسن مسلمان هم می تواند در این پست قرار بگیرد. با این تغییر که فرشاد احمدزاده به هافبک راست برود و محسن مسلمان هافبک چپ پرسپولیس شود. این تغییر هم در تفکرات این روزهای پرسپولیس جا دارد.

یک تغییر دیگر که کمی بعید هم هست می تواند حضور میلاد کمندانی در نقش هافبک راست باشد. هافبکی که بیشتر مایل به میانه زمین است اما شاید در این پست جانشین کاپیتانی شود که جای خالی اش در ترکیب پرسپولیس احساس خواهد شد.

دیدگاه‌ها