کد خبر : 1272332 | 12 مهر 1394 ساعت 19:30 | 198.3K بازدید | 1 دیدگاه

یکشنبه فوق العاده؛ برای کمی تسلا

گزارش دیدارهای حساس فوتبال اروپا

پس از اخبار ناخوشایند و غم انگیز چند وقت اخیر، فوتبال می خواهد حالمان را خوب کند. امروز فوتبال اروپا حساس ترین یکشنبه خود را برگزار خواهد کرد.

گزارش دیدارهای حساس فوتبال اروپا
به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه، روزی استثنایی است ؛ روزی برای همه داغ دیده های حادثه ... اما فوتبال ادامه دارد زندگی هم ادامه دارد.


بازی های امروز را مرور کنیم :


دربی مرسی ساید

قدیمی ترین دربی لیگ برتر جزیره بین تیم های لیورپول و اورتون، اولین فوتبال حساسی است که در روز یکشنبه برگزار خواهد شد. پس از گذشت 121 سال از اولین مصاف دو تیم بندر لیورپول در 13 اکتبر 1894، دو تیم در 4 اکتبر 2015 برای دویست و بیست و پنجمین رویارویی دیدار تازه می کنند. با این تفاوت که این بار گودیسون پارک پس از 17 سال بدون استیوی از قرمزها میزبانی خواهد کرد. آنهایی که خوره دیدن دربی سرخابی هستند، نبرد شاگردان روبرتو مارتینز و برندن راجرز را از دست ندهند.


1042449

دربی غیر همشهری ها

دربی مختص تیم های همشهری نیست. یکی از مهمترین بازی های لیگ برتر انگلیس در دو دهه اخیر، جدال حیثیتی آرسنال - منچستریونایتد است که گاهی حساسیت و جذابیت های آن از تقابل دو همشهری نیز بیشتر می شود. این مساله به خصوص در رویارویی ونگر و فرگوسن پررنگ بود اما دلیلی ندارد که پس از رفتن پیرمرد اسکاتلندی از هیجان این رقابت کاسته شود. وجود دو مربی متفکر روی نیمکت دو تیم بزرگ جزیره، دربی 222 توپچی ها و شیاطین سرخ را بیش از پیش غیرقابل پیش بینی کرده است. به ویژه اینکه باتوجه به شرایط جدول، منچستر صدر را می خواهد و آرسنال جایگاه من یو را.


1042519

دِرکلاسیکر

اگر بخواهیم بایرن را بار دیگر به عنوان قهرمان بوندسلیگا نبینیم (هرچند کار سختی است) باید گفت قهرمان این فصل آلمان از درون دِرکلاسیکر بیرون خواهد آمد. توخل با ماینز موفق نشده بود تیم گواردیولا را شکست دهد اما آخرین باخت بایرن پپ در آلمان، برابر همین دورتمند و همین توخل به ثبت رسیده است. اگر قرار باشد بایرن این فصل بالاخره امتیاز از دست بدهد، این زنبورها هستند که توانایی دارند در آلیانس نیش خود را به باواریایی ها بزنند و به یک امتیازی آنها برسند!

1042446

دربی مادرید

اگر تا بدین جا خسته شده اید و فکر می کنید به اندازه کافی از فوتبال دیدن سیر شده اید، باید گفت تازه نوبت به دربی مادرید رسیده است. دو دشمن همشهری برای دربی شماره 211 بهانه جدول را لازم داشتند تا در این دیدار جذاب فقط به برد فکر کنند. رئال می خواهد از فرصت استفاده کند و بالاتر از بارسا قرار بگیرد اما برای دست یافتن به این خواسته باید از سد شاگردان خشن، سیمئونه سمج و هواداران پرشور ویسنته کالدرون بگذرد. شاید به خاطر حضور بنیتس این جدال چندان جذاب از آب در نیاید اما قطعاً هیجان و حساسیت بالای آن، فکر خواب را از سر هر بیننده ای خواهد انداخت.

1042481

لاکلاسیکو

پاری سن ژرمن - مارسی، دیداری که به لوشامپیونه فرانسه اعتبار می بخشد. مسابقه ای که جدا از شرایط جدولی، اهمیت بسزایی دارد. دوئل پولدارهای تازه به دوران رسیده با جنوبی هایی که بیش از دو برابرشان قدمت دارند. ورزشگاه زیبای پاریس احتمالاً شاهد یکی از زیباترین بازی های یکشنبه شب باشد چرا که میانگین 2 و نیم گل در لاکلاسیکو نشانه مثبتی است از اینکه جنگ جنوبی ها و پایتخت نشینان پرگل از کار در خواهد آمد، درست مثل دیدار آخر دو تیم که 5 گل داشت. هرچند دیگر بیلسایی نیست که مدام در کنار زمین راه برود اما تفکرات هجومی او هنوز در تیم تحت هدایت میشل (اسطوره رئالی ها) دیده می شود.


1042451

شمالی ها و جنوبی ها

آث میلان - ناپولی آخرین بازی بزرگ هفته است. دو تیمی که برای قدیمی ترها و آنها که فوتبال ایتالیایی را می پسندند مناسب است. باوجود آنکه دو تیم از روزهای خوب خود فاصله بسیاری دارند اما برای پی بردن به حساسیت جدال تیم های دهم و یازدهم سری آ، کافی است بدانید نام داور مسابقه ریتزولی است.

1042480

شاید بهتر بود این بازی های حساس و جذاب در چند روز برگزار می شد تا می شد همه آنها را به طور زنده دید اما لابد این دست به دست دادن فوتبال های اروپایی دلیلی دارد، مثل امید بخشیدن به زندگی عشق فوتبالی ها.

1042442

دیدگاه‌ها