کد خبر : 1272348 | 12 مهر 1394 ساعت 10:14 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

چرا یک ملی‌پوش وزنه‌برداری تست دوپینگ نداد

دبیر فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی می‌گوید ماموران وادا از جابر بهروزی به دلیل این که در مرخصی بود، تست دوپینگ نگرفتند، با این حال او آمادگی این را دارد هر لحظه تست بدهد.

چرا یک ملی‌پوش وزنه‌برداری تست دوپینگ نداد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین مقامی درباره و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی که توسط ماموران وادا از او تست دوپینگ گرفته نشده است، بیا‌ن‌ کرد: طبق لیستی که به فدراسیون جهانی دادیم، 10 نفر را معرفی کردیم و پیش از این هم اعلام آمادگی کرده‌ایم که از این 10 نفر تست دوپینگ گرفته شود. جابر بهروزی پنجشنبه هفته‌ گذشته مرخصی گرفت و از اردو رفت. از آنجایی که ماموران وادا به طور ناگهانی به اردوی تیم ‌ملی آمدند، بهروزی هنوز برنگشته بود و چون نام 10 نفر را داده بودیم بنا‌بر‌این سهراب مرادی را جایگزین او کردیم که البته یک قدم هم جلو افتاد، زیرا نشان داد که مرادی از همه لحاظ آماده است و این که او را کنار گذاشته‌اند ظلم کرده‌اند.

مقامی در پاسخ به این پرسش که وضعیت جابر بهروزی چه خواهد شد؟ گفت: از آنجا که ماموران وادا تا دوشنبه در ایران هستند، بنا‌بر‌این حسین توکلی یادداشتی برای آنها نوشت مبنی بر این که هر لحظه‌ای که بیایند می‌توانند از بهروزی تست بگیرند. پیش از این ماموران نادو از و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان تست گرفته‌اند و ملی‌پوشان به لحاظ آزمایش هیچ مشکلی ندارند.

وی در مورد زمان سفر علی مرادی به مجارستان نیز گفت: 18 اکتبر (26 مهر ماه) علی مرادی به مجارستان می‌رود و 27 مهر ماه با تاماش آیان دیدار می‌کند و یک روز بعد نیز به ایران بر می‌گردد و ان‌شا‌ء‌الله با دست پر بر می‌گردد.

دیدگاه‌ها