کد خبر : 1272353 | 12 مهر 1394 ساعت 10:23 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

ورود وزارت ورزش به پرونده کارلوس کی‌روش

قرار است حراست وزارت ورزش پرونده قرارداد سرمربی تیم ملی با برند تأمین کننده لباس‌های این تیم را بررسی کند.

ورود وزارت ورزش به پرونده کارلوس کی‌روش
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پس از اینکه در روزهای گذشته اخباری در خصوص پرداخت پول توسط برند آل‌اشپورت به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در آستانه جام جهانی 2014 برزیل منتشر شد، این موضوع در رسانه‌ها بازتاب‌های مختلفی داشت، هرچند که علی کفاشیان، هفته گذشته در گفت و گویی که با فارس داشت نسبت به این موضوع موضع متفاوتی گرفته و با اظهاراتش از سرمربی تیم ملی دفاع کرد.

وی در این مورد گفته بود که بحث 100 هزار دلاری که به کی‌روش پرداخت شد، برای یک سال پیش است. قراردادی بوده بین آل‌اشپورت و کی‌روش و این قراردادها در دنیا متداول است که برخی از برندها با مربیان قرارداد می‌بندند که با پرداخت پولی به آنها، بتوانند محصولات خود را به این شکل تبلیغ کنند. وقتی خود آل‌اشپورت پیشنهاد داده و پول داده و طبق آن نیز بین کی‌روش و این برند تفاهم‌نامه امضا شده است، دیگر ما چه ادعایی داریم و چرا باید این صحبت‌ها را پس از یک سال مطرح کنیم؟

رئیس فدراسیون همچنین تأکید کرده بود که آل‌اشپورت می‌توانست این پول را ندهد، اما آنها تفاهم نوشته و این تفاهم نامه امضا شده است. یکی دیگر پول داده و یک نفر دیگر پول گرفته و نمی‌دانم چرا حالا این صحبت‌ها مطرح شده است. تمام مربیان بزرگ خارجی در دنیا بر اساس این تبلیغات و تفاهم‌هایی که می‌شود، پول‌هایی را دریافت می‌کنند.

با همه این تفاسیر و حتی دفاع جانانه کفاشیان از کی‌روش گویا قرار است حراست وزارت ورزش در این خصوص ورود کرده و این پرونده را بررسی کند.

بر همین اساس قرار است به زودی این پرونده به حراست وزارت ورزش ارسال شده تا بررسی‌های لازم در مورد پولی که بین کی‌روش و آل‌اشپورت رد و بدل شده است، بررسی‌های لازم با توجه به شرایط زمانی و مکانی این قرارداد به عمل بیاید.

همچنین قرار است در قرارداد کی‌روش بازنگری شود تا مشخص شود که آیا وی می‌توانسته اصولاً در کنار قراردادش با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی، از چنین مزایایی (بستن قرارداد با برندهای مختلف) استفاده شود یا خیر.



دیدگاه‌ها