کد خبر : 1272356 | 12 مهر 1394 ساعت 10:26 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

توفیق: قرارداد باوئرمان تمام شده‌است

دبیر فدراسیون بسکتبال اعتقاد دارد که ایران برای بازگشت به جایگاه اصلی خود در آسیا به برنامه ریزی خوبی نیاز دارد.

توفیق: قرارداد باوئرمان تمام شده‌است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی توفیق بعد از اتمام رقابتهای بسکتبال قهرمانی آسیا گفت: با تمام مشکلاتی که در جریان مسابقات برایمان به وجود آمد، چیزی از شایستگی بازیکنان ایران با مقام سوم کم نشده است. امیدوارم در آینده با یک برنامه ریزی خوب به جایگاه اصلی خود یعنی قهرمانی در آسیا دست یابیم.

او درباره دیدار مقابل چین افزود: مسائل مختلفی در دیدار مقابل چین وجود داشت. یکی از آنها آسیب دیدگی بازیکنان بود. حامد آفاق بعد از مسابقه ای خوب مقابل کره جنوبی مصدوم شد. او یکی از بازیکنان آماده و با انگیزه ما بود که متاسفانه به دیدار مقابل چین نرسید. جواد داوری دومین بازیکن مصدوم هم یکی از مدافعان خوب تیم بود که با تجربه خود می توانست ریتم بازی را کنترل کند.

توفیق با تاکید بر اینکه در جایگاه اظهار نظر درباره مسائل فنی نیست و کادرفنی باید در این مورد نظر دهد، گفت: نباید از این نکته غافل شویم که چین هم از سال 2009 تا به حال به یک خواب زمستانی فرو رفته و تمام برنامه ریزی آنها برای کسب سهمیه المپیک در این دوره بود. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و شخص وزیر، برنامه های فدراسیون بسکتبال را محقق کنیم و دوباره به روزهای طلایی خود بازگردیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا باوئرمان در تیم ملی ایران می ماند؟ گفت: در بازگشت به ایران با تشکیل کمیته ای فنی درباره باوئرمان تصمیم گیری می کنیم. هنوز شانس حضور در المپیک باقی مانده، هر چند که تورنمنت های انتخابی سخت‌تر از جام ملت ها است. باید شرایط را بعد از برنامه ریزی برای آن رقابت ها بسنجیم که با همین ترکیب به کار ادامه می دهیم یا فدراسیون راه دیگری را در پیش می گیرد. قرارداد اولیه باوئرمان تا پایان جام ملت ها بود که به پایان رسید. حالا باید منتظر تصمیم بائرمن و فدراسیون بسکتبال باشیم.

دیدگاه‌ها