کد خبر : 1272364 | 12 مهر 1394 ساعت 10:43 | 234.5K بازدید | 21 دیدگاه

انصاری فرد بعد از 17 ماه گل زد

معجزه ی هادی نوروزی در یونان

چه اتفاقی افتاد که کریم انصاری فر ماه ها پس از دوری از گلزنی درست در شب موعود پایش به گل باز شد ؟

معجزه ی هادی نوروزی در یونان
به گزارش "ورزش سه"، جوان اردبیلی که کشف یک اردبیلی دیگر به نام علی دایی بود خود را با سایپا به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد و توانست در دوران چند ساله ی حضورش در تیم نارنجی پوش 55 گل به ثمر برساند. او همچنین در لیگ یازدهم با 21 گل عنوان آقای گلی لیگ را مال خود کرد. او پس از بازیهای درخشانش با سایپا به تیم سرخ پوش پایتخت پیوست اما نتوانست موفقیتش را به خوبی سال قبلش در این تیم تکرار کند و تنها با 8 گل لیگ را به پایان رساند.

پس از این عملکرد، کریم برای احیای خود از سرخ های پایتخت به سرخ های تبریز نقل مکان کرد تا خود را باز بیابد.

انصاری فرد در تراکتورسازی توانست 14 گل به ثمر برساند و عنوان آقای گلی را بازهم ثبت کند.او همچنین برای تراکتور در جام حذفی دو گل به ثمر رساند، جامی که در نهایت به تبریز رفت، او در آسیا نیز برای تراکتور یک گل زد تا سال خوبی را در تبریز گذرانده باشد.

آخرین گل انصاری فرد در لیگ برتر مربوط به آخرین حضورش در رقابت های لیگ برتر بوده است.او پس از آنکه برابر فولاد و استقلال خوزستان در دو بازی ماقبل پایانی گلزنی کرد در بازی انتهایی فصل امیدوار بود بازهم گلزنی کند. او دربازی انتهایی لیگ سیزدهم برابر استقلال تهران در دقیقه 73 از روی نقطه ی پنالتی گل زد. دیداری که در نهایت با نتیجه ی 3-1 به سود تبریزیها به پایان رسید.

انصاری فرد پس از درخشش دوباره در لیگ برتر با پیشنهادات خارجی مواجه شد و اوساسونا را مقصد بعدی اش انتخاب کرد اما انتقال کریم به اوساسونا شروع طلسم گل نزنی هایش شد. او در اوساسونا آنقدر گل نزد تا به لیگ یونان و تیم پانونیوس رفت.

تیمی که آن را برای یک شروع تازه انتخاب کرده بود. روزهای بد کریم اما در یونان هم ادامه داشت و این بازیکن که حالا پیراهن تیم ملی را هم ازدست داده بود، در این تیم هم گل نزدن هایش ادامه داشت تا اینکه دیشب او توانست گل پنجم تیمش را بزند. گلی که باعث شد کریم بعد از 17 ماه پایش به گلزنی باز شود. این که انصاری فرد در روز تشییع پیکر همبازی سابقش در پرسپولیس و کاپیتان این فصل سرخ پوشان پایتخت گل زد در نوع خود بسیار جالب توجه است.

انصاری فرد که شادی گلش را از قبل آماده کرده بود ، پس از گلزنی گلش رابه هادی نوروزی تقدیم کرد.گلی که شاید معجزه ای در آن نهفته باشد و نظری از دوست قدیمی در جایی از این آسمان بلند بی انتها .

دیدگاه‌ها