کد خبر : 1272366 | 12 مهر 1394 ساعت 10:46 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

به تیم ملی هم دعوت می‌شدم، نمی‌رفتم

پراش: چرا فقط من باید جریمه بدهم

رکابزن پیشین تیم ملی می‌گوید اگر به اردوی تیم ملی هم دعوت می‌شد، در آن شرکت نمی‌کرد. او همچنین بیان کرد که آیا بقیه نفراتی که باید به فدراسیون جریمه پرداخت کنند، این کار را کرده‌اند که حالا از او می‌خواهند حتما جریمه خود را بپردازد.

پراش: چرا فقط من باید جریمه بدهم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمود پراش درباره اینکه فدراسیون به دلیل تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته از جمله پرداخت نکردن جریمه نقدی، او را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است بیان کرد: دعوت هم می‌کردند به اردوی تیم ملی نمی‌آمدم زیرا مگر برنامه و هدفی وجود دارد که بخواهم به اردوی تیم ملی بروم. تیم ملی هنوز سرمربی هم ندارد. از طرفی زمانی که بقیه افراد جریمه را پرداخت کنند، من هم پرداخت می‌کنم. چرا از بقیه جریمه نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند من و حسنعلی ورپشتی نباشیم که ورپشتی یک سال است اصلا در هیچ رقابتی شرکت نمی‌کند. من هم دیگر نمی‌آیم زیرا می‌دانند که اگر مربی ضعیف باشد ما کار نمی‌کنیم و اشتباهی که قبلا انجام دادیم را تکرار نخواهیم کرد. من بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون در هیچ رقابت بین‌المللی شرکت نکردم زیرا دوچرخه‌ای نداشتم که بخواهم تمرین کنم. زمانی که از فدراسیون دوچرخه خواستم گفتند چون جریمه را پرداخت نکرده‌ام به من دوچرخه‌ای نمی‌دهند.

او ادعا کرد: من ورزشکار 17 – 18 ساله نبودم که این رفتار را با من انجام دادند. زمانی که دوچرخه می‌خواهم به من نمی‌دهند اما به یکی از نزدیکان خود سه دوچرخه با دو طوقه مسابقه‌ای می‌دهند اما وقتی بحث پرداخت جریمه می‌شود اول باید من آن را پرداخت کنم؟

پراش درباره اینکه فدراسیون اعلام کرده او در مسابقه‌ها به داوری اعتراض زیادی دارد تصریح کرد: اگر راجع به رشته‌های سرعتی بخواهم حرف بزنم زمانی که هیچ کسی نبود، من و ورپشتی در بخش سرعت کار می‌کردیم و اگر رشته‌های سرعتی به جایی رسیده، اول به لطف خدا بوده و بعد هم ما که جرات کردیم و در رشته‌هایی مانند کایرینگ فعالیت کرده‌ایم. بنابراین قوانین را بهتر از هر کسی می‌دانیم. آن‌ها هر سال قوانین را عوض می‌کنند در صورتی که قانون از اول به یک شکل بوده است. اگر من در مسابقه‌های داخلی خطا می‌کنم در رقابت‌های خارجی هم باید آن را انجام دهم اما چرا خطایی انجام نمی‌دهم؟ زیرا در مسابقه‌های خارجی قوانین را به درستی اعمال می‌کنند. اینکه می‌گویند از چند نفر هم در مورد قوانین سوال پرسیده‌اند و جواب آن‌ها مطابق نظر داوران ما بوده است، به این دلیل است که همه موضوع را به طور کامل نمی‌گویند.

رکابزن پیشین تیم ملی با اشاره به برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای او گفت: مدت‌ها از قرارداد من با باشگاه پیشگامان گذشته بود اما هیچ مبلغی از آن را به من پرداخت نکردند و فدراسیون نیز واکنشی نشان نداد و فقط گفت در حال پیگیری است. چرا وقتی پیشگامان قرارداد من را پرداخت نکرد کمیته انضباطی برای این باشگاه تشکیل نشد اما خیلی سریع برای من کمیته انضباطی تشکیل دادند در حالی که در مسابقه فشار زیاد است و ممکن است اعتراض وجود داشته باشد و این در تمام رشته‌های ورزشی هم اتفاق می‌افتد. پیشگامان بعد از گذشت 7 ماه نصف قرارداد من را پرداخت کرد و شرط آن هم به این صورت بود که امضا بدهم که تسویه حساب کرده‌ام و هیچ شکایتی ندارم و با نصف قرارداد سر من را بریدند.

پراش در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط موجود او دوچرخه‌سواری را کنار خواهد گذاشت، تصریح کرد: اگر بخواهم پا بزنم هیچ کس نمی‌تواند جلوی من را بگیرد. البته دوچرخه‌سواری آش دهان سوزی نیست که بخواهم به هر قیمتی خود را کوچک کنم. خیلی وقت بود که می‌خواستند من و ورپشتی نباشیم و این کار یک روز و دو روز نیست.

دیدگاه‌ها