کد خبر : 1272368 | 12 مهر 1394 ساعت 11:01 | 11.3K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش تراکتورسازی به محرومیت یک جلسه‌ای

باشگاه تراکتورسازی تبریز در بیانیه‌ای به رای کمیته انضباطی در مورد محکوم شدن تیم فوتبال این باشگاه به برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر اعتراض و اعلام کرد

واکنش تراکتورسازی به محرومیت یک جلسه‌ای
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در پی رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت تیم تراکتورسازی تبریز، طبق ماده ۷۹ آئین‌نامه انضباطی به برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگران در مسابقه خانگی و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی طی بیانیه‌ای اعتراض خود را به رای صادره اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: «قبل از این دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس زمانی که ما از انتخاب داور مسابقه مطلع شدیم، با نماینده سازمان لیگ و ناظر داوری این مسابقه صحبت‌هایی انجام دادیم. طی این صحبت‌ها به آن‌ها اعلام کردیم که با توجه به پیشینه‌ای که محسن ترکی در تبریز دارد و جو نامناسبی که درباره داوری وی است، انتخاب این داور به‌عنوان داور این دیدار حساس اشتباه است و نباید با این اشتباهات هواداران را حساس کرد.

در این نشست صورت‌جلسه‌ای از سوی ما و هیات فوتبال امضا شد که آن را به سازمان لیگ فرستادیم و اعتراض خودمان را به انتخاب این داور برای مسابقه حساس تیم‌مان به‌صورت کتبی اعلام کردیم. علی‌رغم این تلاش‌ها و عدم توجه به اعتراضات ما همین داور برای این دیدار حساس سوت زد و باوجود تمامی پیش‌بینی‌های ما جو نامناسبی نیز در ورزشگاه پدید آورد و حال باوجود تمامی این موارد تیم ما را جریمه کردند.

ما از قبل تمامی اتفاقات آینده را پیش‌بینی کرده بودیم و خودشان عامل به وجود آمدن این مشکلات شدند و حال ما را جریمه می‌کنند درحالی‌که ما به آن‌ها اعلام کرده بودیم که تصمیم دیگری اتخاذ کنند. محرومیت هواداران تراکتورسازی به‌دوراز عدالت است و ما نسبت به این محرومیت معترض بوده و خواستار تجدیدنظر در این رای صادره هستیم و به‌طورقطع اعتراض کتبی خود را نسبت به این رای به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و امیدواریم شاهد این‌گونه تصمیمات به‌دوراز انصاف نباشیم و حقی از هواداران پرشور تیم تراکتورسازی که به‌نوعی سرمایه فوتبال کشورمان هستند تضییع نشود.»

دیدگاه‌ها