کد خبر : 1272381 | 12 مهر 1394 ساعت 12:00 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

قنبرپور: پیشنهادها مغایر قوانین است

مرگ نوروزی شوک بزرگی به پرسپولیس بود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید مجدد این مساله که درگذشت هادی نوروزی شوک بزرگی برای تمام نفرات و هواداران این تیم بود، گفت: باید خودمان را جمع کنیم تا در ادامه مسابقات با قدرت بیشتری به میدان برویم.

مرگ نوروزی شوک بزرگی به پرسپولیس بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مصطفی قنبرپور در مورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس بعد از درگذشت هادی نوروزی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خبر درگذشت هادی شوک بزرگی برای اعضای کادرفنی، بازیکنان، هواداران پرسپولیس و همه فوتبالدوستان بود اما بازیکنان تیم باید خودشان را جمع کنند زیرا تمرینات تیم برای ادامه حضور در لیگ از امروز آغاز می‌شود و مجبوریم در این شرایط سخت، تمرینات را به شکلی جدی پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: مرگ راهی است که همه باید بروند؛ هادی هم واقعا حیف شد زیرا بازیکنانی متعصب و با اخلاقی بود و امروز ما وظیفه داریم به خاطر هادی هم شده، در ادامه مسابقات لیگ با قدرت بیشتری به میدان رفته و با موفقیت‌های خود باعث شادی روح هادی شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پوشیدن پیراهن سیاه تا پایان فصل و نبستن بازوبند کاپیتانی اتفاقاتی است که با قوانین فوتبال مغایرت دارد، اظهار کرد: برای اینکه یاد و نام هادی نوروزی همیشه زنده بماند و احترامش حفظ شود، باشگاه اقداماتی را انجام خواهد داد که این موارد بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز سه شنبه هم اعضای کادرفنی و بازیکنان در مراسم ختم هادی نوروزی شرکت خواهند کرد، یادآور شد: میزبان آن مراسم باشگاه پرسپولیس است. ضمن اینکه باشگاه اقداماتی هم انجام خواهد داد تا خانواده هادی نوروزی هم در آینده جای خالی او را کمتر احساس کنند.

قنبرپور در پایان گفت: مهمترین وظیفه‌مان این است که در ادامه مسابقات لیگ با تمام توان‌مان به میدان رفته و در پایان مسابقات جام قهرمانی را به روح هادی نوروزی تقدیم کنیم.

دیدگاه‌ها