کد خبر : 1272426 | 12 مهر 1394 ساعت 15:29 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

ویسنته کالدرون، ورزشگاه محبوب رئالی ها

باخت 4-0 فصل گذشته رئال در ویسنته کالدرون به اتلتیکو را فراموش کنید، این ورزشگاه اغلب برای رئال مادرید خاطرات خوبی به همراه داشته است.

ویسنته کالدرون، ورزشگاه محبوب رئالی ها
به گزارش "ورزش سه"، امشب از ساعت 22 در ویسنته کالدرون، تیم های اتلتیکو و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت. فصل گذشته اتلتیکو پس از 13 بازی عدم توفیق در پیروزی بر رئال در ورزشگاه خانگی خود، موفق شد با برتری به یاد ماندنی 4-0، بر این طلسم غلبه کند.
با این حال ویسنته کالدرون برای رئالی ها ورزشگاهی محبوب به شمار می رود. رئال و اتلتیکو در مجموع، 78 بار در لالیگا و در ویسنته کالدرون به مصاف هم رفته اند که حاصل کار، 24 برد برای اتلتیکو، 21 تساوی و 23 برد برای رئال مادرید بوده است.

فرناندو تورس امشب دویستمین بازی خود برای اتلتیکو در لالیگا را انجام خواهد داد. 79 پیروزی،55 تساوی و 65 شکست، آمار تورس در اتلتیکو تا بدینجا بوده.
در جبهه رئال، مارسلو برای اتلتیکویی ها به مثابه یک طلسم است. او هرگاه در دربی های ویسنته کالدرون حضور داشته، رئال مقابل اتلتیکو شکستی را تجربه نکرده است.6 برد و سه تساوی، حاصل کار رئال در زمین اتلتیکو با مارسلو بوده است.

در قرن جدید، تنها آنچلوتی بوده که در اولین مصافش به عنوان مربی رئال با اتلتیکو، متحمل شکست شده و دیگر مربیان رئال در 15 سال اخیر، مقابل اتلتیکو کارشان را بدون شکست آغاز کرده اند. دل بوسکه، کیروش، لوکزامبورگو، لوپز کارو،شوستر، پیگرینی و مورینیو، برابر اتلتیکو پیروز شده اند. کاپلو و خوان ده راموس نیز در دربی مادرید، کارشان را با تساوی شروع کرده بودند.

بالانس دیگو سیمئونه در مقابل رئال، 3 برد، 3 شکست و یک تساوی بوده است. بنیتس هم با وایادولید، اکسترامادورا و والنسیا در مقابل اتلتیکو قرار گرفته که آمار او نیز دقیقا مشابه سیمئونه است.

 

دیدگاه‌ها