کد خبر : 1272433 | 12 مهر 1394 ساعت 13:51 | 28.5K بازدید | 8 دیدگاه

آغاز دردسرها پرسپولیس بدون کاپیتان و ملی‌پوش‌ها

برانکو: تا پایان فصل برای هادی بازی می‌کنیم

سرمربی پرسپولیس با گذراندن چند روز هولناک باید با تیم اندوهگین‌اش خود را برای بازگشت به لیگ آماده کند.

برانکو: تا پایان فصل برای هادی بازی می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز تمرین پرسپولیس که از امروز بدون حضور کاپیتان هادی نوروزی برگزار خواهددشد ، تمام تلاش سرمربی پرسپولیس صرف بازگرداندن اعتماد به نفس و تمرکز بازیکنان تیمش خواهد بود که امروز با چشمان گریان تمرین خواهند کرد . تمرین بدون حضور کاپیتان نوروزی.

برانکو که با همسر و فرزندانش مکالمه مفصلی داشته و موقعیت فعلی در پرسپولیس را توضیح داده ، در این باره می‌‌گوید: باید به زندگی عادی برگردیم. این البته کار ساده‌ای نیست اما به هرحال ما در پرسپولیس باید به روال معمول برگردیم.

سرمربی پرسپولیس می‌گوید: قبل از اینکه بخواهم حرفی بزنم باید از مردم و طرفداران پرسپولیس تشکر کنم. حضور دلگرم‌کننده‌شان در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی و اینکه عشقشان را به این بازیکن ممتاز و خوش اخلاق تیم نشان دادند. البته وظیفه ما حمایت از خانواده او نیز هست و این گرما و عشق باید همچنان ادامه داشته باشد.

او که قرار است تمرین امروز تیمش را در ورزشگاه درفشی‌فر کلید بزند، در ادامه می‌گوید: صرف نظر از مشکلات و مسائل احساسی که یقینا در همه جای این ورزشگاه وجود خواهد داشت، من برای آغاز تمرین دشواری‌های دیگری هم دارم. از تیم ما سوشا مکانی، رامین رضائیان، مهدی طارمی، امید عالیشاه در تیم‌ملی هستند و میلاد کمندانی هم با تیم امید به قطر رفته است. ما همچنین مهرداد کفشگری و حاتمی و نوراللهی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و البته 3 بازیکن تیم ما هم از حضور در مسابقه بعدی ما محروم هستند. همه این‌ها مشکلی است که تمرینات ما را با دشواری مواجه خواهد کرد و تازه این در شرایطی است که ما یک غم بزرگ را با خود حمل می‌کنیم. جالب هم این است که طبق برنامه بازیکنان ملی‌پوش ما بعد از بازی ژاپن به جمع ما می‌پیوندند و تنها 72 ساعت بعد ما باید در لیگ به میدان برویم. این برنامه ریزی عجیبی است و من به شدت به دنبال یک راه‌حل برای برنامه‌ریزی هستم. البته تا به حال به نتیجه‌ای نرسیده‌ام و فقط حرص می‌خورم .

او در پاسخ به این سوال که درگذشت کاپیتان تیم چه تاثیری روی تیمش خواهد گذاشت گفت: هادی بازیکن معمولی تیم ما نبود و کاپیتان پرسپولیس بود. ما با فقدان عظیمی مواجه خواهیم بود، اما امیدوار هستم هم تیمی‌های هادی و شاگردهای خوب من با درک این موقعیت خود را برای ادامه رقابت‌ها به نحو بهتری آماده کنند. ما تا پایان فصل برای هادی به میدان خواهیم رفت و البته باید در نظر داشته باشیم که حریفان مقابل ما کوتاه نخواهند آمد. به هر حال راه سختی در پیش هست و امیدوارم بتوانیم به سلامت از این مسیر عبور کنیم. اما این کاری است که احتیاج به کاراکترهای ویژه و قلب‌های بزرگ دارد.

دیدگاه‌ها