کد خبر : 1272443 | 12 مهر 1394 ساعت 14:35 | 100.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمیان خطاب به باشگاه پرسپولیس

با هادی قرارداد 3 ساله ببندید

دوست و هم‌تیمی هادی نوروزی که هنوز هم در شوک از دست دادن کاپیتان پرسپولیس به سر می‌برد، برای مسوولان این باشگاه پیشنهاد جالبی دارد.

با هادی قرارداد 3 ساله ببندید
به گزارش "ورزش سه"، جواد کاظمیان در مورد اینکه چگونه خبر درگذشت نوروزی به گوشش رسید گفت: من سحرخیز هستم و معمولا 7، 8 صبح بیدارم. طبق معمول داشتم صفحات مجازی را چک می‌کردم که خبر درگذشت هادی را دیدم و بسیار تعجب کردم و اصلا نمی‌خواستم باور کنم خبر خیلی کوتاه اما بسیار غمناک و دردآور بود. بعد از مرگ برادر و پسرعمویم فوت هیچ کس اینقدر تکانم نداده بود. باورم نمی‌شد یک پسر 30 ساله و کاپیتان تیم پرطرفدار اینگونه از بین ما برود. وقتی پسرش هانی را می‌بینم منقلب می‌شوم. هضم اتفاقی که افتاد برای جامعه فوتبال و خانواده هادی بسیار سخت است چون خودم این درد را کشیده‌ام دقیقا در جریان هستم تا روز چهلم دور و بر خانواده هادی شلوغ است و دقیقا از فردای آن روز آنها می‌فهمند که چه اتفاقی افتاده. دست هادی از این دنیا کوتاه است، این ما هستیم که نباید اجازه دهیم یادش فراموش شود.

هم‌تیمی سابق نوروزی در پیشنهادی جالب به باشگاه پرسپولیس از آنها تقاضا دارد قراردادی سوری با هادی امضا کنند. او در این‌باره ادامه داد: مسوولان باشگاه پرسپولیس گفته‌اند می‌خواهند قرارداد امسال هادی را به خانواده‌اش بدهند که این یک چیز طبیعی است ولی من یک پیشنهاد دارم و آن هم این است که به صورت سمبولیک و سوری قراردادی 3 ساله با هادی عزیز ببندند و رقم آن را هر سال تقدیم خانواده‌اش کنند. این حداقل کاری است که باشگاه پرسپولیس می‌تواند انجام دهد. در واقع باید بگویم این وظیفه‌شان است. ما آشناهای هادی نباید او را فراموش کنیم.

این بازیکن که زمانی در پرسپولیس با هادی نوروزی هم‌تیمی بود در این رابطه نظرش را اینگونه بیان کرد: من و هادی هیچ وقت به هیچ مشکلی با یکدیگر برنخوردیم حتی کمدهای ما در رختکن باشگاه درفشی‌فر کنار همدیگر بود. وقتی دیروز به بابل سر خاک و خانه هادی رفتم، باور نمی‌شد. ان‎شاءالله خدا را به همه ما صبر بدهد. یادش بخیر در چند بازی نیز در اردوها من و هادی هم اتاق بودیم. از آنجایی که مردم ما مرده‌پرست هستند وقتی یکی از بینشان می‌رود می‌گویند فلانی خیلی خوب بود ولی باید بگویم هادی واقعا خوب بود. هیچ وقت مشکلی بین‌مان پیش نیامد مثلا وقتی قرار بود ضربه کاشته بزنیم خیلی سریع قبول می‌کرد که من بزنم، او واقعا پسر خوبی بود.

کاظمیان که در غم از دست دادن هادی بسر می‌برد در پایان افزود: تا به اینجای زندگی‌ام مرگ اطرافیانم را زیاد دیده ام ولی مثلا زمانی که یک پیشکسوت را از دست می‌دهیم هضم کردنش کمی راحت‌تر است ولی از دست دادن جوان 30 ساله واقعا سخت است و آدم را در شوک عظیمی فرومی‌برد. هادی تازه کاپیتان پرسپولیس شده بود و پدر و مادر و خانواده‌اش تازه داشتند از دیدن پسرشان لذت می‌‌برند که ناگهان این اتفاق افتاد. شاید پس از سپری شدن دو، سه هفته هضم این قضیه کمی برای ما میسر شود اما برای همسرش و هانی و بچه 6 ماهه‌اش این اتفاق غیرقابل هضم است.

دیدگاه‌ها