کد خبر : 1272444 | 12 مهر 1394 ساعت 14:41 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تعطیلی لیگ ستارگان قطر

دیدار دوستان صمیمی در هفته پنجم (عکس)

در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم های مسیمیر و ام صلال با یکدیگر دیدار می کنند و این اولین رویارویی محمد نوری و آندو تیموریان محسوب می شوند که از دوستان صمیمی یکدیگرند.

به گزارش "ورزش سه"، در پنجمین هفته از بازی های لیگ ستارگان قطر، ایرانی ها بازهم روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و این بار نوبت محمد نوری و آندو تیموریان است که با یکدیگر دیدار کنند.


این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که هر دو به سه امتیاز این بازی نیاز دارند و باید به پیروزی برسند. در حال حاضر مسیمیر با چهار شکست در قعر جدول به سر می برد و ام صلال نیز با کسب 5 امتیاز در رده هفتم است.

1042487

در بازی های دیگر نیز تیم الاهلی با مجتبی جباری و پژمان منتظری که اکنون با کسب 4 امتیاز در رده هشتم به سر می برند با الخریطیات رده دهمی بازی خواهند کرد. الغرافه و مسعود شجاعی که از وضعیت خوبی بهره می برند تاکنون تمام بازی های خود را برده است با الجیش رده ششمی بازی خواهند کرد و در نهایت العربی و اشکان دژاگه که اکنون با کسب 9 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی به سر می برند در دیداری صدرجدولی به مصاف لخویایی می رود که اکنون در رده سوم جدول حضور دارد.

البته به دلیل بازی های تیم ملی قطر، این لیگ نیز بازی های خود را با چند روز تعطیلی پی می گیرد و بازی های هفته پنجم در روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 مهرماه برگزار می گردد.

دیدگاه‌ها