کد خبر : 1272450 | 12 مهر 1394 ساعت 15:07 | 8.1K بازدید | 3 دیدگاه

فولاد و هوادارانش در قلب من جا دارند

افشین: تمام انزلی‌چی‌ها کارشناس فوتبال‌اند

مهاجم ملوان انزلی در حال سپری کردن دوران نقاهت مصدومیتش است، در تلاش است به زودی به جمع ملوانان بازگردد.

افشین: تمام انزلی‌چی‌ها کارشناس فوتبال‌اند
به گزارش "ورزش سه"، آرش افشین که یکی از مهره های موثر ملوان محسوب می‌ شود، در مورد شرایط خود و تیمش گفت‌وگویی انجام داد.

دردم کمتر شده

خدا را شکر مصدومیتم بهتر است. پیش پای شما پیش دکتر نوروزی بودم. تاریخ دقیق بازگشتم را نمی‌دانم؛ بهتر است از دکتر نوروزی سوال کنید اما درمان را انجام می‌دهم و شرایطم بهتر است و خدا را شکر دردم خیلی کمتر شده.

برمی‌گردم و به مردم انزلی کمک می‌کنم

خدا را شکر در تیم ما همه بچه‌ها آماده هستند و جوان‌های خوبی داریم که خودشان را خوب نشان داده‌اند مثل محرمی که آقای استیلی به او میدان داد و در کل جواب اعتماد سرمربی را دادند. ان‎شاءالله من هم زودتر برگردم و بتوانم به مردم انزلی کمک کنم.

مصدومیتم بدموقع اتفاق افتاد

خدا را شکر تا به اینجا کار موفق شدم 3 گل به ثمر برسانم که تلاش همه بچه ها و زحمت جمعی بوده، متاسفانه مصدومیت بدموقع اتفاق افتاد و یک بازی را از دست دادم. اگر خدا بخواهد به اولین بازی بعد از تعطیلات می‌رسم.

هر یک از هواداران ما به تنهایی یک کارشناس‌‌اند

از جو انزلی راضی هستم. اینجا مردم خوب و فوتبالدوستی داریم که هر کدامشان کارشناس فوتبال محسوب می‌شوند. در شهر انزلی همه فوتبالی هستند. هواداران خوبی داریم که همیشه از ما حمایت می‌کنند و شما در روز بازی‌های ما جای خالی در استادیوم نمی‌بینید. جا دارد از هواداران ملوان که همه جوره من را حمایت کردند، تشکر کنم. هواداران ما عاشق ملوان و فوتبال هستند.

آقای استیلی برادر بزرگتر من است

در مورد کار کردن با استیلی باید بگویم که از این وضعیت خیلی راضی هستم و با حمیدخان راحتم. او مثل برادر بزرگتر من می‌ماند هر مساله و مشکلی که باشد با او در میان می‌گذارم و با یکدیگر مثل دو دوست هستیم.

فولاد و هوادارانش در قلب من جای دارند

من الان بازیکن ملوان هستم و تمام فکر و ذکرم روی این تیم است ولی بالاخره چند سال در فوتبال بازی کردم و تیم شهر خودم است در حد یک جمله می‌گویم امیدوارم فولاد به شرایط خوب سابق برگردد. در ضمن باید بگویم فولاد و هوادارانش در قلب من جای دارند.

قرارداد من 6 میلیون تومان است

من هم مثل شما از قرارداد سایر سربازها بی‌اطلاعم ولی قرارداد من 6 میلیون تومان در فدارسیون ثبت شده، بالاخره من اینجا سرباز هستم و تلاش می‌کنم با خاطره‌ای خوش این دوران را سپری کنم.

کی‌روش شایسته‌ها را می‌بیند

بالاخره هر بازیکنی دوست دارد برای تیم‌ملی کشورش بازی کند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم و قطعا تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا به کمک هم‌تیمی‌هایم بازی‌های خوبی را در ملوان انجام دهم. قطعا کی‌روش هر کس را که خوب بازی کند و لیاقت داشته باشد به تیم‌ملی دعوت می‌کند.

درگذشت هادی را تسلیت می‌گویم

در آخر درگذشت هادی نوروزی را تسلیت می‌گویم و برای خانواده محترم آن عزیز از خداوند طلب صبر می‌کنم.

دیدگاه‌ها