کد خبر : 1272462 | 12 مهر 1394 ساعت 16:14 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاقاتی که می‌افتد برای سپاهان خوب نیست

فرکی: جای محرم را خالی نمی‌کنیم

سرمربی سپاهان گفت: من یک حرفی زده‌ام و روی آن هم می‌ایستم، جای محرم را هرگز خالی نمی‌کنیم و هر وقت او برگردد این جا برای خودش است

فرکی: جای محرم را خالی نمی‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین فرکی در خصوص خداحافظی محرم نویدکیا گفت: بیانیه‌ای را که دیروز محرم داده بود را همان دیروز خواندم در این مورد دیگر صحبتی ندارم و همان مواضع گذشته خودم را نسبت به نویدکیا دارم و معتقدم این موضوع یک‌طرفه است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد زحمات این مربی در سپاهان نادیده گرفته شده و گویا به نحوه‌ای به او و کادرش در این تیم اصفهانی ظلم می‌شود، گفت: خیلی به این موضوع که هواداران سپاهان این زحمات را نادیده می‌گیرند اعتقاد ندارم و احساس نمی‌کنم که آنها زحماتی که ما و بچه‌ها می‌کشند را نمی‌بینند.

فرکی با بیان اینکه بحث خداحافظی من که پس از بازی با صبا توسط یکی از رسانه‌ها مطرح شد به هیچ وجه صحت ندارد، افزود: این رفتارها را قبول ندارم چون دلیلی برای این طور رفتارها نمی‌بینم. به هر حال ما برای سپاهان زحمت می‌کشیم و اتفاقاً موفق هم بوده‌ایم. حالا اگر سعی و تلاش برخی بر این است که ما را به حاشیه ببرند از سوی دیگر ما تلاش می‌کنیم تا تن به حاشیه ندهیم چون واقعاً حیف است. من همه چیز را در موفقیت سپاهان می‌بینم و در حال حاضر هم قضاوت را به مردم می‌سپارم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه چرا با وجود اینکه او فردی بی‌حاشیه و اخلاق‌مدار است، برای او و تیمش تا این حد حاشیه‌سازی می‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا اما به نظر من این اتفاقاتی که می‌افتد برای سپاهان خوب نیست.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا هواداران خط می‌گیرند تا او را تخریب کنند، یادآور شد: خیر با این موضوع موافق نیستم و حداقل امیدوارم که این طور نباشد چون فقط برای کار خودم، نگاهم به کار و مجموعه ورزشی و فوتبالی است و دوست هم ندارم که نگاهم از این حیطه خارج شود. صادقانه می‌گویم هر جا بوده‌ام به عنوان یک فرد ورزشی به دنبال این موضوع هستم که به نحو احسن کارم را انجام دهم حالا اگر اتفاقاتی می‌افتد که غیرورزشی یا غیراخلاقی است فقط می‌توانم بگویم متأسفم.

وی در مورد اینکه آیا در این مدت شاهد حمایت و پشتیبانی از سوی هیأت مدیره و مدیرعامل سپاهان بوده‌ است گفت: آنها کار خودشان را می‌کنند و نگاه‌ها هم ورزشی است. هنوز هم اعتقاد داریم که محرم نویدکیا باید کارش را انجام دهد و بحث خداحافظی در بیانیه او مطرح نبوده است و من هم امیدوارم که به واقع این مسئله مطرح نباشد و محرم دوباره به سپاهان بازگردد.

فرکی در مورد شرایط این تیم و اینکه موضوع دو بازیکن برزیلی سپاهان به کجا رسید، گفت: ما منتظریم و تا پایان این هفته در این خصوص تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. احتمال هم دارد برای این دو بازیکن تا نیم‌فصل صبر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب سپاهان خواهد شد یا خیر، تأکید کرد: ما یک جا بیشتر نداریم و مطمئناً جای محرم را هم خالی نمی‌کنیم. من یک حرفی زده‌ام و روی آن هم می‌ایستم. جای محرم را هرگز خالی نمی‌کنیم و هر وقت او برگردد این جا برای خودش است، البته در مورد جانشین حاج صفی باید تا نیم‌فصل صبر کنیم هر چند اگر شرایط فراهم باشد و اگر بتوانیم یک بازیکن آزاد را تا قبل از نیم‌فصل جذب خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان در مورد شرایط این تیم تأکید کرد: از نظر ما مشکلی نیست و فقط مشکل بلاتکلیفی خارجی‌ها، نبود احسان و محرم و غیبت ملی‌پوشانی است که در اختیار تیم‌های مختلف ملی هستند و البته بازیکنان خارجی ما، موسی‌اف که برای همراهی تیم ملی ازبکستان به این کشور رفته است.

فرکی در مورد درگذشت هادی نوروزی گفت: این موضوع واقعیت زندگی است و خدا کند از این اتفاقات درس بگیریم و امیدوارم اهالی فوتبال متوجه باشند که واقعیت زندگی همین است و برای چند صباحی که در این دنیا هستیم این همه بی‌اخلاقی، دلخوری، ناراحتی، فحاشی و ... به وجود نیاید و امیدوارم این اتفاقات برای ما درس باشد.

وی در پایان گفت: با هادی کار نکرده بودم اما به هر حال چیزی که  از او دیده بودم همین برخوردهایی بود که در مسابقات روبروی ما از او شاهد بودم. هادی بسیار بااخلاق، باشخصیت، بی‌حاشیه و پرتلاش بود و امروز که نیست این ارزش‌ها نشان داده می‌شود و این معنایش این است که هر کاری که می‌خواهیم کنیم باید در این دنیا کنیم و یا اینکه اگر کاری کنیم چه خوب و چه بد بعد از رفتنمان مطمئناً همه مردم آن را خواهند فهمید.

دیدگاه‌ها