کد خبر : 1272468 | 12 مهر 1394 ساعت 16:31 | 32.9K بازدید | 2 دیدگاه

کامیابی نیا:

قهرمانی پرسپولیس‌را به هانی تقدیم می کنیم

هافبک پرسپولیس هنوز هم از دست دادن کاپیتان تیمشان را باور ندارد.

قهرمانی پرسپولیس‌را به هانی تقدیم می کنیم
به گزارش "ورزش سه" کمال کامیابی نیا در مورد اینکه آرزوی هادی این بود که با بازوبند کاپیتانی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. فکر می‌ کنم الان وظیفه بازیکنان پرسپولیس سنگین تر است برای اینکه بتوانند آرزوی هادی را در واقع جام عمل بپوشانند گفت:

صددرصد همین طور هست واقعا من فکر می‌ کنم یک شوک بزرگ به فوتبال ایران وارد شد و آخرین روزی که تمرین می‌ کرد آنقدر خوشحال بود که همه اش در حال خندیدن بود. آرایشگاه رفته بود و موهایش را مرتب کرده بود و حتی من و محسن مسلمان از او پرسیدیم کجا رفته بودید که اینقدر خوشحال هستی، امروز چکار کردی.
او در همین باره ادامه داد:من نمی‌ دانم چه می‌ توانم بگویم فقط این را می‌ توانم بگویم که یک دسته گل را از دست دادیم. همه متاسف هستیم. ما باید حتما امسال یک جام را به دست بیاوریم و هانی پسرش این کاپ را بالای سرش ببرد. از باشگاه می‌ خواهیم که خانواده اش را تنها نگذارند و از آنها حمایت کنند.

هافبک سرخ پوشان در پایان افزود:امیدوارم بزرگ های تیم بتوانند تیم را جمع و جور کنند. واقعا تحمل این سوگ خیلی دشوار است اما صددرصد زندگی ادامه دارد و هادی همیشه به فکر ما بوده و هست. من فکر نمی‌ کنم هادی فوت کرده باشد، فکر می‌ کنم هادی از فوتبال خداحافظی کرده باشد.

دیدگاه‌ها