کد خبر : 1272470 | 12 مهر 1394 ساعت 18:19 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با اکسپرس

لوئیز: کوتینیو لیورپول را ترک خواهد کرد

داوید لوئیز، هم تیمی کوتینیو در تیم ملی برزیل و مدافع ارزشمند پاری سن ژرمن معتقد است که کوتینیو باید لیورپول را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند.

لوئیز: کوتینیو لیورپول را ترک خواهد کرد
به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو، ژانویه 2013 از اینتر به لیورپول پیوست اما تاکنون موفق به کسب هیچ افتخاری با این تیم نشده است. او فصل گذشته همراه لیورپول در لیگ قهرمانان حاضر بود اما قرمزها از مرحله گروهی بالاتر نیامدند. عدم راهیابی لیورپول به لیگ قهرمانان فصل جاری نیز دلیلی برای کوتینیو نشد تا این تیم را ترک کند اما داوید لوئیز معتقد است که فصل بعد، حکایت متفاوت تری خواهد داشت.

او به اکسپرس گفت:" کوتینیو امسال ماندن در لیورپول را انتخاب کرد؛ با وجود اینکه این تیم به لیگ قهرمانان صعود نکرده بود اما بعید می دانم او فصل بعد، اگر لیورپول بازهم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند، بازهم چنین تصمیمی را اتخاذ کند.
او بهترین هافبک لیگ برتر انگلیس است و بهترین ها باید در بهترین تیم ها بازی کنند. کوتینیو به قدری خوب بازی کرده که توجه باشگاه های مطرح را به خود جلب کرده است. اگر لیورپول نتواند سهمیه بگیرد، مطمئنم که کوتینیو به یکی از پیشنهادات خوبش جواب مثبت خواهد داد."

دیدگاه‌ها