کد خبر : 1272472 | 12 مهر 1394 ساعت 16:44 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرپور: بخاطر هادی هم شده باید قهرمان شویم

مشاور مدیرعامل پرسپولیس همانند تمام هم تیمی های هادی نوروزی از درگذشت او بسیار متاثر است.

قنبرپور: بخاطر هادی هم شده باید قهرمان شویم
به گزارش "ورزش سه"، او در همین باره می گوید: عرض تسلیت خدمت خانواده هادی عزیز و جامعه ورزشی بخصوص فوتبالی ها. مرگ نوروزی فقدان بزرگی است چند روزی است که همه عزادار هستند و واقعا از خود بی خود هستیم. تحمل این قضیه خیلی سخت است ولی هادی رفت و یادش همیشه با ما هست. ما هم باید سعی و تلاشمان را بکنیم و مراقب هادی‌های دیگر باشیم، مراقب خانواده هادی باشیم و در ضمن به هم احترام بگذاریم و یادمان باشد که دنیا زودگذر است.

او در همین باره ادامه داد:هادی کاپیتان پرسپولیس بازیکن بسیار محجوب، آقا و به همین راحتی از دست رفت. امیدوارم که شرایطی فراهم شود که اولین روز جلسه تمرینی‌مان را قطعا صحبت هایی آقای برانکو خواهد داشت و مطمئنا از امروز به خاطر هادی و به خاطر هدفی که باشگاه دارد قهرمانی در هر دو جام است. با یک همدلی و همبستگی امروز را آغاز می‌ کنیم. من با بچه ها در این زمینه صحبت کردم و تمرین را با ذکر یک صلوات برای شادی هادی عزیز باشد و تمام تمریناتمان با یک ذکر یک صلوات شروع شود.
 
قنبرپور در پایان افزود: درگذشت هادی خیلی خیلی سخت است اما امیدوارم با قهرمانی بتوانیم روح هادی و خانواده اش را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها